NOVO PARTNERSTVO

Intermodalni prijevoz: Terminalom Vrapče upravljat će tvrtka za kamionski prijevoz Manšped

Riječ je o terminalu ukupne površine 41.000 četvornih metara koji ima prostor za deponiranje kontejnera, parkirališta i skladište

Željko Mandarić

 Danijel Soldo/Cropix/Cropix

Vodeća regionalna tvrtka za cestovni kamionski prijevoz Manšped bit će partner državne tvrtke HŽ Cargo za razvoj intermodalnog prijevoza i kopnenog terminala Vrapče.

Cilj novog partnerstva je, kako pojašnjavaju u HŽ Cargu, nakon dugo vremena oživjeti kopneni željezničko-cestovni terminal. Riječ je o terminalu koji u svom sastavu ima prostor za deponiranje kontejnera, parkiralište za cestovna vozila, otvoreni i zatvoreni skladišni prostor, odgovarajuću mehanizaciju za prihvat kontejnera, paletizirane i komadne robe, prateće objekte, kao što su servisna radionica za popravak i čišćenje kontejnera, te uredske prostorije. Ukupna površina terminala je 41.000 četvornih metara.

Puni potencijal

Prema riječima Željka Mandarića, predsjednika Uprave i suvlasnika obiteljske tvrtke Manšped iz Kukuljanova, u proteklih 20 godina Manšped je kompanija koja je prošla transformaciju od cestovnog prijevoznika do pružatelja integrirane logističke usluge.

"Pristup in-house pomorske agencije, carinskog otpremnika, skladišne logistike, cestovnog prijevoznika i operatera kontejnerskog terminala rezultirala je intermodalnim rješenjima prilagođenima djelatnostima i potrebama naših kupaca u Hrvatskoj i regiji", ističe Mandarić.

On očekuje da će suradnja s HŽ Cargom, kao vodećim operaterom željezničkog prijevoza tereta, i Manšpeda kao operatera terminala KT-a Vrapče, rezultirati jednom novom intermodalnom uslugom na tržištu.

Manšped već raspolaže kontejnerskim terminalima u Rijeci, Hrvatskom Leskovcu i u luci Slavonski Brod.

Konkurentnost

"KT Vrapče ne promatramo samo kao proširenje naše logističke infrastrukture nego dodatnu vrijednost za poslovne subjekte Grada Zagreba, koja će uz Manšpedovu investicijsku politiku doživjeti svoj puni potencijal", rekao je Željko Mandarić i nastavio: " Kao logističar sa najvećim teretnim voznim parkom u Hrvatskoj, bilježimo iz tjedna u tjedan konstantan rast prevezenog tereta na relaciji luka Rijeka i luka Koper - Zagreb i Slavonski Brod. Sukladno direktivama EU o smanjenju emisije štetnih plinova i s ciljem rasterećenja teretnog prijevoza na autocestama A6 i A3, odlučili smo preusmjeriti teret s našeg voznog parka od više od 300 transportnih jedinica na ekološki prihvatljiviji željeznički prijevoz", pojašnjava Željko Mandarić i napominje da Manšped nastoji pratiti globalne trendove.

Partnerstvom se, prema riječima Dragana Marčinka, direktora tvrtke HŽ Cargo, kreira novi proizvod.

"Ovim partnerstvom osigurat će se konkurentnost, pouzdanost i ekološki prihvatljiv modalitet transporta krajnjim kupcima na području grada Zagreba i središnje Hrvatske. Željeznica je budućnost hrvatskog i europskog gospodarstva, a HŽ Cargo s novim partnerom želi pokazati ozbiljnost u namjeri dugoročnog razvoja intermodalnog prijevoza i kopnenog terminala", tvrdi Marčinko.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. studeni 2024 13:35