Juniper Research 2024

Infobip ponovo lider: Hrvatski jednorog proglašen najboljim u RCS business messagingu

Infobip je lansirao svoje RCS poslovno rješenje kako bi omogućio mobilnim operaterima i tvrtkama stvaranje boljih korisničkih iskustava putem bogatih konverzacijskih poruka

Silvio Kutić, izvršni direktor tvrtke Infobip
 

 Marko Todorov/Cropix

Infobip, globalno najpovezanija cloud komunikacijska platforma, proglašen je najboljim među etabliranim liderima u segmentu RCS business messaginga prema tehnološkoj analitičkoj kući Juniper Research. U ovogodišnjem Juniperovom Competitor Leaderboardu za RCS business messaging, Infobip je zauzeo prvo mjesto zahvaljujući izvrsnosti svoje ponude i pozicioniranja te poboljšanim kapacitetima i Infobipovim sposobnostima.

Juniper Research procjenjuje pružatelje usluga na temelju niza kriterija, uključujući geografsku prisutnost, dubinu partnerstava, dodatne vrijednosti u sklopu RCS-a, značajne implementacije i inovacije. Infobip je ocijenjen kao najbolji pružatelj među 17 tvrtki zbog svoje snažne prisutnosti u globalnom sektoru razmjene poruka i implementacija RCS-a u regijama koje analitičari smatraju ključnima za budući rast. Osim toga, Infobip je prva komunikacijska platforma u SAD-u koja ima aktivnu RCS platformu povezanu s telekom operaterima, poput Verizona, s planovima za suradnju s novim kompanijama u skoroj budućnosti.

Juniper Research posebno ističe Infobipove dodatne usluge koje proširuju njegovu ponudu, uključujući rješenja za konverzacijski AI, People CDP i CPaaS X.

image

RCS Leaderboard

Infobip/

„Njegov RCS MaaP sloj za telekome iznimno je snažan, a zajedno s raširenim odnosima s mobilnim operaterima diljem svijeta, ovo će značajno doprinijeti rastu RCS business messaginga na globalnoj razini“, pišu u Juniper Researcha.

Silvio Kutić, izvršni direktor Infobipa, ističe da kao pioniri u globalnim omnichannel komunikacijama svojim inovativnim rješenjima predvode tržište, a vodeće mjesto na ljestvici to samo potvrđuje.

- RCS je evolucija SMS-a koja nudi bogato korisničko iskustvo dostupno na mobilnim uređajima. S obzirom na to da sada i Apple podržava RCS, ta je tehnologija postala univerzalno dostupna. Kao rezultat toga, očekujemo rast broja korisnika i prometa u RCS business messagingu u narednih pet godina – rekao je Kutić.

Infobip je lansirao svoje RCS poslovno rješenje kako bi omogućio mobilnim operaterima i tvrtkama stvaranje boljih korisničkih iskustava putem bogatih konverzacijskih poruka. Također, integrirao je AI tehnologije, uključujući Google Vertex AI, čime je omogućio tvrtkama i brendovima pristup konverzacijskom AI-u i chatbotovima s AI podrškom u sklopu RCS business messaginga.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
31. listopad 2024 13:11