Koliko ste puta putujući natočili gorivo i razbudili se vrhunskom kavom na benzinskoj postaji, a da niste niti pomislili koliko je strateškog promišljanja, rada i ulaganja bilo potrebno da se ta ugodna i suvremeno uređena postaja pojavi upravo na lokaciji koja je vama bila zgodna za zaustavljanje? Iza svega toga stoji promišljanje i rad tisuća zaposlenika INA-e, naše vodeće naftne kompanije koja u Hrvatskoj ujedno uvjerljivo drži i prvo mjesto na maloprodajnom tržištu goriva.
INA u Hrvatskoj ima gotovo 400 lokacija, a na više od 110 od njih aktivan je Fresh Corner, omiljeni gastronomski kutak hrvatskih i stranih putnika čije je uvođenje počelo 2016. godine. Posjetitelji već znaju da na Ininim maloprodajnim mjestima mogu potražiti izvrsnu kavu na gotovo 240 lokacija te odnedavno jako popularni hot dog na 190 lokacija, a ostatak bogate i dnevno svježe ponude također im je na raspolaganju.
Za INA-u kao energetsku kompaniju od regionalnog značaja i jedan od vodećih gospodarskih subjekata u Republici Hrvatskoj maloprodaja predstavlja integralni dio poslovne strategije te joj se pridaje jednaka važnost kao i drugim djelatnostima, poput istraživanja i proizvodnje nafte i plina ili prerade sirove nafte. Sve je to dio istog lanca vrijednosti koji u konačnici završava zadovoljnim kupcem na benzinskoj postaji.
Mobilnost i udobnost
Svakodnevni predani rad INA-e na očuvanju liderskog mjesta na tržištu prepoznaje čak 230 tisuća posjetitelja dnevno, čime INA uvjerljivo ostaje prvi izbor za sve ljude u pokretu. Potrebe putnika za mobilnošću i udobnošću tijekom svog kretanja Hrvatskom stavljaju pred INA-u obvezu da opravda svoju vodeću tržišnu poziciju i važnu ulogu u društvenom životu nudeći putnicima sve proizvode i usluge koji su im potrebni za ugodno putovanje.
Lepeza proizvoda
Istodobno, kontinuirano se dorađuje i razvija popularni gastronomski koncept Fresh Corner, koji je u proteklom razdoblju doživio istinsku transformaciju kako bi se približio novim ukusima i potrebama suvremenih putnika. Prodajna mjesta Fresh Cornera uređuju se prema arhitektonskim rješenjima koja stvaraju ugodne kutke za uživanje u okrjepi tijekom dugih putovanja. Kava u Fresh Corneru odabrana je kušanjem eksperata "naslijepo", koji su odabrali najbolja zrna.
Oni koji nisu u mogućnosti izdvojiti vrijeme za interakciju s baristom mogu koristiti automatske samouslužne aparate. Jer i ljudi trebaju svoje gorivo isto kao i vozila.
Na maloprodajnim mjestima jača se i lepeza pomno odabranih proizvoda i usluga.
- Uz razvoj Fresh Cornera i uvođenje novih aditiva, maloprodajno poslovanje INA-e snažno se digitalizira te je predvodnik digitalizacije poslovanja na hrvatskom tržištu naftnih derivata. Iskorak u odnosu na konkurenciju predstavlja originalni program vjernosti INA Loyalty, koji je u samo tri godine narastao na gotovo 540 tisuća članova, tvoreći jednu od najvećih potrošačkih zajednica te najpopularnijih programa vjernosti u Hrvatskoj - kaže Zdravka Demeter Bubalo.
Ovaj program modernizirao je način na koji doživljavamo maloprodajna mjesta i premostio jaz između tradicionalnih benzinskih postaja i suvremenih potreba korisnika. INA Loyalty tako nudi svojim članovima brojne pogodnosti, od kojih svakako treba spomenuti popuste na visokokvalitetna goriva.
Sudjelovanje u INA Loyaltyju i ostvarivanje pogodnosti vrlo je jednostavno - samo se treba učlaniti i nastaviti koristiti usluge INA-inih maloprodajnih mjesta kao i dosad, uz skeniranje INA Loyalty kartice.
Powered by INA
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....