Kupac na prvome mjestu

INA - lider na tržištu s brendom koji ostavlja trag

INA u Hrvatskoj ima gotovo 400 lokacija, a na više od 110 je aktivan Fresh Corner

INA 

Koliko ste puta putujući natočili gorivo i razbudili se vrhunskom kavom na benzinskoj postaji, a da niste niti pomislili koliko je strateškog promišljanja, rada i ulaganja bilo potrebno da se ta ugodna i suvremeno uređena postaja pojavi upravo na lokaciji koja je vama bila zgodna za zaustavljanje? Iza svega toga stoji promišljanje i rad tisuća zaposlenika INA-e, naše vodeće naftne kompanije koja u Hrvatskoj ujedno uvjerljivo drži i prvo mjesto na maloprodajnom tržištu goriva.

INA u Hrvatskoj ima gotovo 400 lokacija, a na više od 110 od njih aktivan je Fresh Corner, omiljeni gastronomski kutak hrvatskih i stranih putnika čije je uvođenje počelo 2016. godine. Posjetitelji već znaju da na Ininim maloprodajnim mjestima mogu potražiti izvrsnu kavu na gotovo 240 lokacija te odnedavno jako popularni hot dog na 190 lokacija, a ostatak bogate i dnevno svježe ponude također im je na raspolaganju.

Za INA-u kao energetsku kompaniju od regionalnog značaja i jedan od vodećih gospodarskih subjekata u Republici Hrvatskoj maloprodaja predstavlja integralni dio poslovne strategije te joj se pridaje jednaka važnost kao i drugim djelatnostima, poput istraživanja i proizvodnje nafte i plina ili prerade sirove nafte. Sve je to dio istog lanca vrijednosti koji u konačnici završava zadovoljnim kupcem na benzinskoj postaji.

Mobilnost i udobnost

Svakodnevni predani rad INA-e na očuvanju liderskog mjesta na tržištu prepoznaje čak 230 tisuća posjetitelja dnevno, čime INA uvjerljivo ostaje prvi izbor za sve ljude u pokretu. Potrebe putnika za mobilnošću i udobnošću tijekom svog kretanja Hrvatskom stavljaju pred INA-u obvezu da opravda svoju vodeću tržišnu poziciju i važnu ulogu u društvenom životu nudeći putnicima sve proizvode i usluge koji su im potrebni za ugodno putovanje.

Uspostavlja trendove u maloprodaji derivata

Ceste u Hrvatskoj okosnica su našeg društva, povezuju nas i omogućuju nam mobilnost, a strani turisti često se vraćaju iz Hrvatske s dojmom o njihovoj kvaliteti i dramatičnim krajolicima kroz koje prolaze. Stoga je za INA-u od velikog značaja pružiti potporu svima koji se kreću Hrvatskom i osigurati im najbolje moguće mjesto za okrjepu na putovanju.

- Odgovori na svakodnevne izazove i želja za očuvanjem pozicije tržišnog lidera motiviraju Inu na kontinuirani proces transformacije maloprodajnog poslovanja. INA s gotovo 60 godina dugom tradicijom poslovanja, već dugo gradi čvrste odnose sa svojim kupcima. Kompanija je oduvijek bila trendseter, kada je u pitanju maloprodaja naftnih derivata, a to je i danas te žele da se kupci osjećaju ugodno kada stanu na maloprodajna mjesta. Kako bi im bila nadohvat ruke, bez obzira je li riječ o urbanom centru ili nekom otoku, na kojem je često jedini opskrbljivač, INA prati trendove u industriji i širi maloprodajnu mrežu te osluškuje njihove potrebe, a sukladno tome unapređuje i prilagođava svoju ponudu i usluge - kaže Zdravka Demeter Bubalo, operativna direktorica Usluga kupcima i maloprodaje u Ini.

Tako su na tržište nedavno stigla nova INA-ina benzinska i dizelska goriva s poboljšanom formulom aditiva, kako bi ljudi u pokretu mogli putovati još sigurnije s gorivom Class Plus Expert. Nova INA-ina goriva s posebno izrađenim paketom aditiva daju veću snagu, dulji životni vijek motora i nižu emisiju zbog optimalne potrošnje goriva. Tri glavne, namjenski odabrane komponente - snažan aditiv za kontrolu naslaga, patentirani modifikator trenja i učinkovit inhibitor korozije - pomažu u prevenciji naslaga i čišćenju dijelova motora, smanjuju trenje motora te sprečavaju koroziju u sustavu dovoda goriva.

image

Ina - Zdravka Demeter Bubalo

Glefotka Frano Ozbolt/

Lepeza proizvoda

Istodobno, kontinuirano se dorađuje i razvija popularni gastronomski koncept Fresh Corner, koji je u proteklom razdoblju doživio istinsku transformaciju kako bi se približio novim ukusima i potrebama suvremenih putnika. Prodajna mjesta Fresh Cornera uređuju se prema arhitektonskim rješenjima koja stvaraju ugodne kutke za uživanje u okrjepi tijekom dugih putovanja. Kava u Fresh Corneru odabrana je kušanjem eksperata "naslijepo", koji su odabrali najbolja zrna.

Oni koji nisu u mogućnosti izdvojiti vrijeme za interakciju s baristom mogu koristiti automatske samouslužne aparate. Jer i ljudi trebaju svoje gorivo isto kao i vozila.

Na maloprodajnim mjestima jača se i lepeza pomno odabranih proizvoda i usluga.

- Uz razvoj Fresh Cornera i uvođenje novih aditiva, maloprodajno poslovanje INA-e snažno se digitalizira te je predvodnik digitalizacije poslovanja na hrvatskom tržištu naftnih derivata. Iskorak u odnosu na konkurenciju predstavlja originalni program vjernosti INA Loyalty, koji je u samo tri godine narastao na gotovo 540 tisuća članova, tvoreći jednu od najvećih potrošačkih zajednica te najpopularnijih programa vjernosti u Hrvatskoj - kaže Zdravka Demeter Bubalo.

Ovaj program modernizirao je način na koji doživljavamo maloprodajna mjesta i premostio jaz između tradicionalnih benzinskih postaja i suvremenih potreba korisnika. INA Loyalty tako nudi svojim članovima brojne pogodnosti, od kojih svakako treba spomenuti popuste na visokokvalitetna goriva.

Sudjelovanje u INA Loyaltyju i ostvarivanje pogodnosti vrlo je jednostavno - samo se treba učlaniti i nastaviti koristiti usluge INA-inih maloprodajnih mjesta kao i dosad, uz skeniranje INA Loyalty kartice.

image

Ina-klis pumpa

Ina/

INA Loyalty proslavio treću obljetnicu programa

Najveće uzbuđenje INA Loyaltyja svakako je dolazak do prestižnog statusa VIP člana i otkrivanje koje se tajne pogodnosti kriju iza njega. Od posljednjih noviteta izdvaja se jednostavno i brzo sudjelovanje u Ininim nagradnim igrama. Članovi izdvajaju i odlične pogodnosti ostvarene u aplikaciji kroz partnersku suradnju Ine i drugih tvrtki, poput HT-a i Arriva Hrvatska, a u narednom razdoblju je planirano više takvih suradnji. Osim toga, nedavno je uvedena i nova, zabavna značajka aplikacije - iznenađenje koje u zamjenu za brzi pokret prstom po ekranu mobilnog uređaja svim korisnicima donosi nagradu!

U povodu treće obljetnice programa, kompanija je tijekom rujna osigurala brojna iznenađenja za vjerne posjetitelje, poput specijalnih rođendanskih akcija i happy houra u sklopu kojeg kava stoji samo jedan euro te suradnji s influencerima na društvenim mrežama gdje se dijele atraktivne nagrade poput INA kartica u iznosu od čak 150 eura ili 300 litara goriva. INA nastavlja sa razvojem vlastite maloprodajne mreže čije su ključne komponente osnaživanje Fresh Cornera te digitalizacija maloprodaje.

Powered by INA

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. listopad 2024 04:06