Višegodišnja evolucija

Identitet novog brenda Visa simbolizira promjene

Tijekom 2021. godine novi identitet robne marke Visa postat će vidljiv u svih 200+ zemalja i teritorija u kojima Visa posluje
 Artur Widak/AFP

Predstavljajući ‘Meet Visa‘, globalna tehnološka tvrtka za platni promet danas je predstavila početnu fazu evolucije brenda te istaknula raznolike mogućnosti svoje mreže i predanost omogućavanju globalne ekonomske inkluzije, priopćili su iz Vise. Usko usklađena s poslovnom strategijom tvrtke, ova faza uključuje početak dinamične globalne marketinške kampanje i prvi pogled na modernizirani izgled poznatog Visa brenda.

Dok nastavlja oblikovanje fizičkih i digitalnih transakcija kreditnom ili debitnom karticom, Visa omogućuje jednostavno te učinkovito kretanje novca. Tvrtka koja se temelji na omogućavanju ekonomske inkluzije, upravlja Visa mrežom koja povezuje 3,6 milijarde vjerodajnica, više od 70 milijuna trgovačkih lokacija, desetke tisuća partnera i godišnje bilježi više od 11 bilijuna američkih dolara transakcija. Samo tijekom posljednjih pet godina, Visa je uložila 9 milijardi dolara u tehnologiju kako bi oblikovala budućnost trgovine, pružajući diferencirani skup proizvoda, usluga i pogodnosti, naglašava se u priopćenju.

Visina mreža pruža “honorarcima” fleksibilnost da prime plaću u stvarnom vremenu, olakšava plaćanja osobama koje sad mogu slati i primati novac između milijardi kartica i računa širom svijeta, a velika korporativna plaćanja obavljaju se jednostavno i između zemalja.

image
Evolucija Visa brenda

Visa se dugo zalaže za povjerenje, sigurnost, prihvaćanje i inkluziju. Te temeljne vrijednosti, uz cilj da svima omogući pristup globalnoj ekonomiji, izrazit će se kroz modernizirani, dinamični vizualni identitet brenda, kreiran u partnerstvu s vodećom svjetskom brending tvrtkom Mucho. Kampanja "Meet Visa" pruža prvi pogled u evoluirani vizualni identitet brenda koji će se implementirati kasnije ove godine, a sadrži osvježene boje za još bolji digitalni učinak, jedinstven font kreiran za optimalno digitalno iskustvo i ažurirani brend simbol dizajniran je kako bi pokazao svrhu organizacije.

Tijekom 2021. godine novi identitet robne marke Visa postat će vidljiv u svih 200+ zemalja i teritorija u kojima Visa posluje, zaključuje se u priopćenju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 15:31