Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i ove godine predstavlja domaću turističku ponudu na Arabian Travel Market u Dubaiju, najvećem turističkom sajmu na Bliskom Istoku koji se održava 26. godinu zaredom. Kristjan Stančić, direktor HTZ-a tamo je obišao hrvatski štand i tom prilikom naglasio važnost predstavljanja hrvatske turističke ponude na ovom tržištu.
- Do posebnog izražaja dolazi direktna aviolinija koja povezuje Zagreb i Dubai avioprijevoznika Emirates koja je dovela do povećane potražnje poslovnih putnika, ali i turista iz istočnoazijskih država poput Južne Koreje, Japana, Tajvana, Singapura i Australije, poručio je direktor Staničić dodajući da velika očekivanja imaju i od aviolinije Dubai-Dubrovnik koja bi trebala s letovima početi u lipnju.
Prema podacima HTZ-a, lani je zabilježeno 28 posto više dolazaka turista iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, a u dosadašnjem dijelu turističke godine dolasci su skočili za 59 posto.
- Putovanja su postala dio lifestylea Emiraćana gdje prosječno polovica stanovništva putuje jednom godišnje. Preferiraju oni bolje smještajne kapacitete, hotele s pet ili četiri zvjezdice te bogato opremljene vile ili apartmane, napomenuo je Staničić.
Uz Hrvatsku turističku zajednicu, kao glavnog izlagača, na sajmu svoju ponudu predstavlja i sedam suizlagača: TZ grada Zagreba, TZ Dubrovačko-neretvanske županije, NP Plitvička jezera, HUP, Amathus Travel Croatia, Abacus Tours te Jung Sky. Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba istaknula je da su dnevni letovi između Dubai i Zagreba zaslužni za 38 posto više dolazaka u glavni grad Hrvatske.
- Na sajmu ATM Dubai, glavni grad Hrvatske predstavljamo kao city break i zdravstvenu destinaciju, a posebno smo ponosni na hotele, ugostitelje i jednu putničku agenciju s halal certifikatom, zaključila je direktorica Bienenfeld.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....