Hrvatska turistička zajednica (HTZ) od danas ima otvoren ured Predstavništva u Šangaju koji će, kako navode iz HTZ-a, pokrivati „za hrvatski turizam strateški važno tržište Kine”. Ured je službeno otvorio premijer Plenković naglasivši kako će iduća godina biti „godina kulture i turizma između Hrvatske i Kine”.
- Za nas je ovo iznimna prilika za dodatno pozicioniranje naše zemlje na kineskom tržištu - dodao je premijer.
Novi ured, kako je istaknuo direktor HTZ-a Kristjan Staničić, otvoren je u šangajskim prostorima Hrvatske gospodarske komore (HGK) zbog uštede troškova i jačanja institucionalne suradnje.
- Samo u ovoj godini bilježimo rast prometa kineskih gostiju od 40 posto, a prostor za još boljim rezultatima itekako postoji. Hrvatska u Kini tek treba zauzeti čvrstu tržišnu poziciju - poručio je Staničić.
Dodao je kako potencijale kineskog tržišta potvrđuje i nedavno dodijeljena nagrada časopisa „Travel+Leisure” koji je Hrvatsku proglasio najpoželjnijom novom europskom destinacijom za kineske turiste u ovoj godini.
Uz njih, otvaranju su nazočili i Luka Burilović, predsjednik HGK, veleposlanik Hrvatske u Kini Nebojša Koharović, Oleg Butković, ministar mora, prometa i infrastrukture te Gabrijela Žalac, ministrica regionalnog razvoja i fondova Europske unije.
Dodatno, kako poručuju iz HTZ-a, kineski su turisti značajni za razvoj pred i posezone budući da najviše dolazaka ostvaruju u listopadu i lipnju, a zatim i u svibnju te rujnu. Najveći broj kineskih turista u Hrvatsku dolazi organizirano, najčešće u sklopu regionalne ture, a više od 66% njihovih noćenja ostvareno je u hotelima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....