Širenje

Hrvatski startup BiteMe Nutrition preko Decathlona ponudio svoje proizvode u Hong Kongu

U godinu dana domaći startup proširio se u Sloveniju, Grčku, Poljsku, Estoniju i Njemačku, a sad i u Kinu

BiteMe Nutrition počeo se prodavati u Decathlonovim trgovinama u Hong Kongu

 Biteme Nutrition

BiteMe Nutrition, hrvatski startup koji razvija i proizvodi energetske pločice, probio se u Hong Kong. BiteMe Nutrition ugovorio je suradnju sa sportskim lancem dućana Decathlonom, koji ih je uvrstio u ponudu u Kini.

Edo Mujkić, suosnivač i izvršni direktor BiteMe Nutritiona ističe da je iznimno ponosan što su se našli na policama Decathlona u Hong Kongu.

- To nam je dodatan vjetar u leđa koji nam otvara neke nove mogućnosti na novim tržištima - kaže Mujkić.

Luka Mujkić, suosnivač i direktor marketinga BiteMe Nutritiona kaže da put do azijskih polica nije bio lagan.

- U rujnu 2020., godine koja je mnoge bacila na koljena, BiteMe je lansirao svoje prve energetske bio pločice na hrvatskom tržištu, a sada u tako kratkom roku izašli smo i na tržište Hong Konga što smatram iznimnim uspjehom za brend koji dolazi iz male Hrvatske - kaže Mujkić.

Dodaje da su od samog početka orijentirani prema vanjskim tržištima.

- S ovakvom potvrdom, veseli me što gradimo svjetsku priču koja mijenja prehrambene navike sportaša i rekreativaca na bolje, a pritom stvaramo održivi proizvod minimalnog utjecaja na okoliš - kaže Mujkić.

BiteMe Nutrition pokrenuli su bivši profesionalni sportaši, rekreativci i iskusni prehrambeni tehnolozi. Pločice su rezultat dvogodišnjeg istraživanja i testiranja na više od 1500 korisnika. Startup koristi sastojke koji imaju ekološki certifikat i u pločicama naglasak stavlja na veću količinu orašastih plodova od konkurencije.

Ovaj hrvatski proizvod već je dostupan na policama trgovina u Hrvatskoj, Sloveniji, Grčkoj, Poljskoj, Estoniji i Njemačkoj.

Petra Mihalić, suosnivačica koja je kao prehrambeni tehnolog i nutricionist zadužena za kreiranje receptura kaže da je jedan od razloga što se intenzivno šire van i taj što domaće tržište još nije spremno za ovakav proizvod.

- S jedne strane tu je nerazumijevanje sastava samog proizvoda jer nije isto ima li vaša pločica 60 ili 95 posto suhog voća, odnosno 5 ili 40 posto orašastih plodova i sjemenki; nerazumijevanje što znači količina šećera u proizvodu i važnost njegovog porijekla, kao i činjenica sadrži li proizvod dodane šećere - kaže Mihalić.

Dodaje da njihove pločice ne sadrže gluten, aditive i dodane šećere, a među namjernicama su maslinovo ulje, himalajska sol, kardamom, ulja limuna i cvijeta lavande.

Direktor Edo Mujkić navodi da im je u razvoju značajnu podršku dao zagrebački inovacijski centar ZICER.

- Unatoč širenju u Aziju, naš naglasak je i dalje na jačanju prisutnosti u Europi, gdje je veliki potencijal, a posebno na Velikoj Britaniji i Njemačkoj - zaključuje Mujkić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. studeni 2024 03:01