BiteMe Nutrition, hrvatski startup koji razvija i proizvodi energetske pločice, probio se u Hong Kong. BiteMe Nutrition ugovorio je suradnju sa sportskim lancem dućana Decathlonom, koji ih je uvrstio u ponudu u Kini.
Edo Mujkić, suosnivač i izvršni direktor BiteMe Nutritiona ističe da je iznimno ponosan što su se našli na policama Decathlona u Hong Kongu.
- To nam je dodatan vjetar u leđa koji nam otvara neke nove mogućnosti na novim tržištima - kaže Mujkić.
Luka Mujkić, suosnivač i direktor marketinga BiteMe Nutritiona kaže da put do azijskih polica nije bio lagan.
- U rujnu 2020., godine koja je mnoge bacila na koljena, BiteMe je lansirao svoje prve energetske bio pločice na hrvatskom tržištu, a sada u tako kratkom roku izašli smo i na tržište Hong Konga što smatram iznimnim uspjehom za brend koji dolazi iz male Hrvatske - kaže Mujkić.
Dodaje da su od samog početka orijentirani prema vanjskim tržištima.
- S ovakvom potvrdom, veseli me što gradimo svjetsku priču koja mijenja prehrambene navike sportaša i rekreativaca na bolje, a pritom stvaramo održivi proizvod minimalnog utjecaja na okoliš - kaže Mujkić.
BiteMe Nutrition pokrenuli su bivši profesionalni sportaši, rekreativci i iskusni prehrambeni tehnolozi. Pločice su rezultat dvogodišnjeg istraživanja i testiranja na više od 1500 korisnika. Startup koristi sastojke koji imaju ekološki certifikat i u pločicama naglasak stavlja na veću količinu orašastih plodova od konkurencije.
Ovaj hrvatski proizvod već je dostupan na policama trgovina u Hrvatskoj, Sloveniji, Grčkoj, Poljskoj, Estoniji i Njemačkoj.
Petra Mihalić, suosnivačica koja je kao prehrambeni tehnolog i nutricionist zadužena za kreiranje receptura kaže da je jedan od razloga što se intenzivno šire van i taj što domaće tržište još nije spremno za ovakav proizvod.
- S jedne strane tu je nerazumijevanje sastava samog proizvoda jer nije isto ima li vaša pločica 60 ili 95 posto suhog voća, odnosno 5 ili 40 posto orašastih plodova i sjemenki; nerazumijevanje što znači količina šećera u proizvodu i važnost njegovog porijekla, kao i činjenica sadrži li proizvod dodane šećere - kaže Mihalić.
Dodaje da njihove pločice ne sadrže gluten, aditive i dodane šećere, a među namjernicama su maslinovo ulje, himalajska sol, kardamom, ulja limuna i cvijeta lavande.
Direktor Edo Mujkić navodi da im je u razvoju značajnu podršku dao zagrebački inovacijski centar ZICER.
- Unatoč širenju u Aziju, naš naglasak je i dalje na jačanju prisutnosti u Europi, gdje je veliki potencijal, a posebno na Velikoj Britaniji i Njemačkoj - zaključuje Mujkić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....