Hrvatska se na ovogodišnjem izdanju najveće svjetske turističke burze WTM London predstavlja novim dizajnom štanda.
Kako doznejamo, namjera je bila dodatno otvoriti prostor za sastanke, učiniti ga toplijim upotrebom drveta, te statične slike zamijeniti atraktivnim videima koji prikazuju naše destinacije, uključujući portal na ulasku u štand. On je petnaestak kvadrata veći nego ranije, veća odstupanja na WTM-u su gotovo nemoguća jer su unaprijed postavljeni gabariti.
Kako kažu u Hrvatskoj turističkoj zajednici, štand prezentira Hrvatsku kao destinaciju istinske ljepote koja je uspjela sačuvati svoju autentičnost. Štandom dominiraju portali na čijim će se LED ekranima producirati hrvatske ljepote, inspirativne lokacije, ljudi i doživljaji kako bi se brojne posjetitelje i poslovne partere uvelo u „koncept ljepote“ od samog početka komunikacije sa štandom.
Prepoznatljivi crveno bijeli kvadratići snažno su zastupljeni u gornjem dijelu štanda, svojevrsnoj kruni, čime je hrvatski štand dobio na prepoznatljivosti i razlikovnosti u odnosu na štandove drugih zemalja. Napominjemo kako je štand izrađen u skladu s najnovijim trendovima digitalizacije te se vodilo računa o uvođenju ekološki prihvatljivih rješenja, kažu u HTZ-u.
Inače, iako je ovo turistička burza, jedna od glavnih tema WTM-a su američki izbori koji se u Ujedinjenom kraljevstvu pomno prate, a rezultati će u uostalom, kao i sva geopolitička gibanja utjecati i na industriju putovanja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....