IT akvizicija

Hrvatska digitalna agencija preuzela brzo rastuću softversku tvrtku u Srbiji

Degordian akvizirao tri godine star Shopycode čiji vlasnik tvrdi da će zajednički biti jači u projektima ‘360 rješenja‘

Daniel Ackermann, izvršni direktor Degordiana

 Davor Pongracic/Cropix

Degordian, jedna od najvećih hrvatskih digitalnih agencije preuzela je u Srbiji softversku tvrtku specijaliziranu za izradu rješenja za digitalnu kupovinu, Shopycode. Hrvatska agencija time je zaokružila ponudu 360 rješenja u sferi digitalne produkcije i najkompleksnijih digitalnih projekata.

Daniel Ackermann, izvršni direktor Degordiana kaže da im je e-commerce jedna od najboljih vertikala te da želi daljnji rast poslovanja vezati upravo za taj segment.

- Nikad nam nije cilj napraviti prosječan webshop već stvarati digitalne trgovine koje imaju izvanredno iskustvo za samog korisnika i brzorastuće poslovanje za klijenta, a time Shopycoda me već na prvu impresionirao - kaže Ackermann.

Navodi da ga je posebno iznenadilo koliko su u razini znanja i iskustvu slični Deogordianu. Ističe da će zajednički klijentima nuditi rješenja iz područja digitalne produkcije i pratiti ih kroz sve faze razvoja, implementacije i optimizacije te rasta.

E-commerce je unazad nekoliko godina najbrže rastuća digitalna grana. U pandemiji je njegova važnost dodatno narasla i nastavlja dalje u ovo vrijeme, kad se priča o krizi s jedne i digitalnoj transformaciji s druge strane.

Darko Đoković, osnivač Shopycodea kaže da će zajednički raditi s Degordianovim odjelom performance marketinga, moći će podržati cijeli ciklus poslovanja e-commercea od samog razvoja do growth faze, kroz attraction i retention taktike korisnika.

- Shopycode je nastao prije tri godine s vizijom rasta i razvoja tima eksperata s jasnim fokusom na e-commerce, a u svakoj od prethodnih godina, Shopycode je bilježio rast veći od 100 posto u svakom smislu, a zajedno s tim rasla je i potreba naših korisnika da pored developmenta za koji smo specijalizirani, pružamo i druge usluge koje čine dio e-commerce sistema - kaže Đoković.

Navodi da s Danielom Ackermann dijeli viziju daljnjeg razvoja poslovanja. No, priznaje da nije bilo lako prodati biznis.

- Nije bilo lako, ali sve ono što smo željeli napraviti sa Shopycodeom u godinama pred nama, Degordian je već imao, pa je ovo bio troskok u budućnost za Shopycode tim - kaže Đoković.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 04:55