Samo šest mjeseci bilo je potrebno hrvatskoj aplikaciji 360 PROMO da prikupi više od 120 tisuća aktivnih korisnika. Jedinstveni pregled akcijskih ponuda hrvatskih trgovaca, kao i dodatne korisne funkcionalnosti poput pregleda radnog vremena trgovina nedjeljom, zaslužne su za to što se baš 360 PROMO našao u top tri shopping aplikacije na Google Playu i App Storeu u Hrvatskoj. Iznad nje su samo megapopularni Temu i Shein, koji ulažu velika sredstva u marketing i promociju.
U ovoj se aplikaciji može jednostavno pretražiti više od 5000 akcija trgovaca prema traženom proizvodu ili kategoriji proizvoda, kao i pregled preko 170 promo kataloga od praktički svih relevantnih trgovina i trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. Osim toga, aplikacija 360 PROMO omogućuje unos i dijeljenje lista za kupovinu s obitelji i prijateljima u kojima se odmah može pregledati što je od toga trenutno na akciji i gdje.
Prema izračunu autora aplikacije Josipa Mullera, korištenjem aplikacije i redovnom kupovinom na promocijama, prosječna hrvatska četveročlana obitelj mjesečno može uštedjeti oko 200 eura.
- Planiramo brojna unapređenja funkcionalnosti u aplikaciji, kao i širi obuhvat podataka. Već sad smo postali primarni izvor informiranja o akcijskim ponudama i radnim vremenima za veliki broj ljudi, a s daljnjim unapređenjem aplikacije će taj broj zasigurno značajno rasti u budućnosti – govori Muller.
Trenutno su najpopularniji moduli u aplikaciji „Promocije i akcije“, koji ljudima olakšava ‘lov na akcije‘ proizvoda robe široke potrošnje koje trebaju kupiti, te „Radna vremena“ jer se putem njega može saznati koje trgovine u njihovoj okolini rade nedjeljom i praznikom.
- Aplikacija je potpuno besplatna za korisnike i sigurno će tako i ostati – poručuje autor aplikacije.