Vlada kancelarke Angele Merkel odlučila je pripremiti mjere kako bi pomogla bolesniku koji zapošljava stotine tisuća ljudi u Njemačkoj – automobilskim proizvođačima i pratećoj industriji dijelova, piše Revija Hak.
U planu su subvencije plaća po uzoru na mjere koje su provedene tijekom gospodarske krize 2008. godine, samo će se sada unaprijed ciljati specifični proizvodni sektori koji su na rubu krize. To se prije svega odnosni na radnike koji bi se prekvalificirali, kako kaže ministar rada Hubertus Heil u intervjuu za Bloomberg.
Razlozi? Pet tisuća, deset tisuća, četiri tisuće – na tjednoj piše se da njemački proizvođači automobila planiraju otpustiti dio radnika. Digitalizacija, moderni tehnološki procesi, ali i orijentiranost na električne automobile, koji zahtijevaju manje radne snage, razlog su zbog kojih dolaze takve najave. Profit je sve manji, mora se ulagati u nove platforme i električne i autonomne automobile (s upitnim povratkom ulaganja, odnosno profitom), ulagači su sve nestrpljiviji, a sve će platiti radnici. Unatoč sjajnom limu i lijepim proizvodima, njemačka automobilska industrija pamti i bolje dane.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....