Vjesnikov neboder u Zagrebu u petak je zasjao u novom ruhu. Doslovno. Naime, H&M je za promociju nove kolekcije odjeće Giambattista Valli x H&M 67-metara visok neboder "obukao" sa svih strana u ogromno platno na kojemu se nalaze fotografije novih modnih krpica poznatog trgovačkog lanca. Realizator tog nesvakidašnjeg pothvata je marketinška tvrtka Fini oglasi koja bi zahvaljujući ovom poslu mogla i ući u Guinnessovu knjigu rekorda.
- Ovo je zasigurno jedinstven slučaj u svijetu da je neka tvrtka platnom prekrila cijeli jedan neboder jer inače se za potrebe reklame neboder oblijepi naljepnicama, ali ovdje smo baš povukli platno preko cijele zgrade. U Hrvatskoj je ovo sigurno najveće platno, odnosno isprintana reklama, a dobili smo i neke informacije da je možda i najveće u ovom dijelu Europe. Spominjali su nam i Guinnessovu knjigu rekorda, no to još sve moramo provjeriti - kaže Tomislav Gojšić, direktor tvrtke.
Ispričao nam je i kako je izgledala "operacija neboder", gdje su platnom prekrili više od 5000 kvadrata. U postavljanju je sudjelovalo 50-ak ljudi, među kojima su bili radnici, alpinisti i koordinatori, a trebalo im je ukupno 15 sati. Platno su ručno morali odnijeti po stepenicama do 17. kata, tj. vrha zgrade, nakon čega su reklamu spuštali kat po kat te je paralelno usklađivali s rubovima nebodera.
- H&M je firma koja voli izazove i nove prostore oglašavanja, a mi smo s druge strane agencija koja nudi drugačije oblike oglašavanja koji izlaze iz standardnih okvira. Tako smo i došli do ideje da napravimo nešto neviđeno, iako isprva nismo mislili da je to stvarno moguće. No, na kraju smo uspjeli i stvorili taj traženi "wow" efekt - kaže Gojšić.
Platno će ostati na neboderu do 7. studenoga, kada će u H&M trgovine stići nova kolekcija Giambattista Valli x H&M.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....