Jedna od najnagrađivanijih digitalno razvojnih agencija u Hrvatskoj - agencija Human, priprema strateški iskorak u poslovanju i širi tim profesionalaca na području kreative, developmenta i biznisa. Među prvim takvim pojačanjima je Doris Vukšić, doktorica komunikacijskih znanosti, koja dolazi na mjesto voditeljice strateških komunikacija.
Na novi izazov u tech sektoru Doris se odlučila nakon deset godina rada na promociji inovativnog poduzetništva kroz Vladine mjere financiranja projekata malog i srednjeg poduzetništva te znanstvenog doprinosa brendiranju inovativnosti iz područja informacijsko-komunikacijskih znanosti. Svoje iskustvo rada u marketingu, upravljanju korporativnim komunikacijama, odnosima s javnošću i medijima te međunarodnim projektima za istraživanje, razvoj i inovacije, Doris planira proširiti upravo u agenciji Human čiji su projekti na globalnoj razini pobjeđivali čak i tehnološke gigante poput Googlea, NASA-e, Netflixa, HBO-a, Spotifya… U Humanu će Doris prvenstveno biti zadužena za privlačenje investicija kroz fondove rizičnog kapitala, stratešku komunikaciju agencije te savjetovanje klijenata na području brendinga.
„Još prije desetak godina, kada sam počela pisati o dva dečka koji su svoju ideju razvili u super cool mobilnu aplikaciju, revolucionarnim baterijama u sportskim automobilima, tehnologiji slikaj i plati i financijskim uslugama u Africi, znala sam da se u Hrvatskoj sprema nešto veliko. I bila sam u pravu – danas su upravo te tvrtke, Five, Rimac Automobili, Microblink, Photomath, Oradian… postale jedne od najuspješnijih hrvatskih tvrtki koje su Hrvatsku ucrtale na kartu inovativnosti, pokrenuli tech industriju i učinile ju zemljom jednoroga. Veseli me što sam danas dio jedne takve priče…“ – istaknula je Doris.
Agencija Human već gotovo 20 godina uspješno postavlja standarde u interakciji digitalnog sadržaja, kreative i tehnologije s korisnicima, fokusirajući se na inovativna rješenja koja su pametno osmišljena, vrhunski izvedena i jednostavna za korištenje. Profilirali su se u jednu od vodećih domaćih agencija za izradu webova, web aplikacija, mobilnih aplikacija, CMS-ova, API-ja te digitalnih strategija u kojima je posebna pažnja stavljena na korisničko iskustvo. Jedan od strateških iskoraka agencije u narednom razdoblju usmjeren je na vlastiti proizvod Human Content Platform (HCP) za upravljanje personaliziranim sadržajem uz pomoć strojnog učenja i umjetne inteligencije.
„Human me prvenstvo privukao svojom kulturom postavljanja čovjeka u fokus poslovanja, fora pristupom koji imaju prema klijentima i projektima te dokazanim uspjesima na tržištu. Budući poznajem inovacijski ekosustav, izazove s kojima se startupovi i scaleupovi danas susreću u komunikaciji svog proizvoda, izlasku na međunarodno tržište i privlačenju fondova rizičnog kapitala, vjerujem kako ću svojim radom i iskustvom doprinijeti izvrsnosti tima IT-jevaca i kreativaca.” – naglasila je Doris.
Tvrtke poput A1, Spana, Končara, Dinersa i Inceptuma samo su neke od korisnika Human tehnologije koja omogućava uspješnu interakciju ljudi i računala. Detaljnije planove o strateškom iskoraku agencije Human Doris za sada ostavlja u tajnosti, ali napominje kako su područja AI, Fintecha i Metaversa jedna od ključnih odrednica njihovog budućeg rasta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....