Ususret Svjetskom danu turizma koji će se obilježavati ove subote, Euromonitor International objavio je najnovije podatke o svjetskom turizmu koji je već niz godina u uzlaznoj putanji. Najnovija istraživanja Euromonitora pokazuju da će do 2030. godine broj međunarodnih dolazaka doći do brojke od 2,4 milijarde putnika što bi značilo 2,6 milijarde američkih dolara. Kina, Francuska i SAD najviše će imati beneficija od tog snažnog rasta turizma u narednih deset godina.
- Sve veća primanja srednjeg sloja dovodi do sve većeg povjerenja među potrošačima diljem svijeta. Mladi i urbani potrošači traže više nego ikad dosad nova iskustva, načine prijevoza i trendove zajedno sa sve ciljanijim uslugama i proizvodima, navodi Nadejda Popova, menadžer za turističku industriju pri Euromonitoru.
Međunarodno Euromonitorovo istraživanje kaže da je turistički promet ove godine u odnosu na lani rastao za pet posto i da je dosegao 1,4 milijarde putovanja i to zahvaljujući sve boljem ekonomskom stanju u državama kao što su SAD, Japan te Eurozona. Niskotarifni avioprijevoznici očekuju da će njihov promet do 2023. rasti za 6 posto, a putnički agenti trebali bi prijeći 2 bilijuna američkih dolara prihoda zahvaljujući digitalnom napretku i prebacivanju prodaje na mobilnu platformu koja će predstavljati 70 posto prodaje putničkih agenata u 2017. godine.
- Tijekom godina vrlo dinamična turistička industrija svjedočila je određenim poremećajima koji su ju prodrmali. Ekonomija dijeljenja i digitalizacija donose nove poslovne modele s potrošačima koji postaju sofisticiraniji i zahtjevniji , kaže Popova.
- Pružanje besprijekornog doživljaja putovanja ključno je za konkurentsku prednost, od inspiracije, putem pretraživanja i rezervacije do usluga odredišta. Umjetna inteligencija, big data i računalstvo u oblaku pomažu razviju personaliziranih putovanja, zaključuje ona.
Analitičari Euromonitor Internationala predstavit će izvješće "Megatrends Shaping the Future of Travel" na jednoj od najvećih burza putovanja World Travel Marketu (WTM) Londonu 6. studenog 2018. godine. Ova burza ujedno svake godine predstavlja nove trendove za iduću godinu te donosi analizu tekuće turističke godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....