Adrisova kompanija Cromaris, poznata po uzgoju i izvozu orade i brancina, najavila je da počinje s proizvodnjom i plasmanom ribe u inovativnom, tzv. skin pakiranju koje će imati i QR kod za virtualnu šetnju uzgajalištem.
Kako objašnjavaju, kvalitetna bijela riba (orade, brancini i hama) uskoro će biti dostupna filetirana i očišćena od kosti u pakiranju u kojem je pokrivena tek tankim slojem zaštitne folije „tako da se može osjetiti i doživjeti već na prodajnom mjestu“.
Cromaris je u prvom polugodištu 2019. godine ostvario prodaju od 4334 tone ribe, što je za 16 posto više u usporedbi s prvih šest mjeseci prošle godine. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 18 posto, kažu u priopćenju.
Na inozemnim tržištima kompanija ostvaruje 81 posto prodanih količina i 83 posto prihoda od prodaje. Zabilježen je i rast prosječnih cijena od dva posto, što je dovelo do rasta prihoda od prodaje za 18 posto. Prihodi od diferenciranih proizvoda, prije svega svježe očišćene i pakirane ribe, fileta i hame, porasli su za 29 posto. Trenutno čine oko 43 posto udjela u ukupnoj prodaji.
U prvih šest mjeseci Cromaris je ostvario neto dobit iz redovnog poslovanja od 12,2 milijuna kuna, što je za 44 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem. „Prognoze za drugi dio godine ukazuju na zadržavanje trenda dvoznamenkastog rasta“, najavili su, a očekuju da će dostići razinu prodaje od gotovo 10.000 tona ekvivalenta svježe ribe.
Kompanija posluje u sastavu Adris grupe, danas je sedma u Europi u uzgoju orade i brancina te ujedno i najbrže rastuća,a glavno izvozno tržište je Italija. U razvoj kompanije je od osnutka 2009. godine uloženo milijardu kuna te je prodaja povećana gotovo deset puta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....