Iverpan, hrvatska tvrtka koja se bavi prodajom materijala i proizvoda za izradu namještaja, 2020. je zaključila povećanjem prometa od osam posto, ostvarivši ukupan prihod malo veći od 121 milijun kuna.
Iako godina nije počela ohrabrujuće, nego s padom prometa od 54 posto, kako su istaknuli u priopćenju, tvrtka je aktivirala sve svoje resurse i uspješno završila 2020.
Prihodi od prodaje povećani su za 6,8 posto, odnosno za 7,4 milijuna kuna, a rezultati su još bolji u dijelu dobiti prije oporezivanja. Ona je čak 159 posto veća u odnosu na 2019. godinu te je iznosila oko 4,08 milijuna kuna.
Premda je prvi lockdown u potpunosti zatvorio maloprodaju, Iverpan je nastavio poslovati online, iako, kako sami priznaju, njihov asortiman baš i nije pogodna roba za prodaju preko interneta.
"Poslovati u godini korone, bilo je, malo je reći, izazovno. No, zahvaljujući iznimnom angažmanu svih zaposlenih, ostvarili smo sjajne poslovne rezultate", ističu Mladen Jambrović i Ivana Jurinec, članovi Uprave Iverpana. Dodaju da zbog ulaganja tvrtka danas vrijedi dvostruko više nego prije pet godina.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....