Zahvaljujući nastavku oporavka turističke industrije od utjecaja pandemije, zrakoplovni prijevoznici ostvaruju bolje poslovne rezultate i hrabrije ulažu pa su tako Easyjetovi prihodi snažno porasli, a grupa IAG planira kupiti do 150 novih Boeingovih zrakoplova.
Niskobudžetni zrakoplovni prijevoznik EasyJet objavio je u četvrtak da su mu prihodi u zadnjih šest mjeseci skočili za 524 posto na godišnjoj razini, a gubitak znatno smanjen, unatoč rastu cijena goriva.
"Zadržana potražnja i ukidanje ograničenja putovanja omogućili su snažan i trajni oporavak trgovanja koji je dodatno potaknuo rezultate naših akcija", rekao je izvršni direktor EasyJeta Johan Lundgren.
Kompanija je u tom razdoblju prevezla 23,4 milijuna putnika, 471 posto više nego u prethodnom razdoblju.
EasyJet očekuje da će u trećem tromjesečju poslovne godine raditi s 90 posto kapaciteta u odnosu na poslovnu 2019. godinu, a u četvrtom s oko 97 posto.
Za šest mjeseci koji završavaju s 31. ožujkom 2022. gubitak prije poreza te niskobudžetne kompanije iznosio je 545 milijuna funti, u odnosu na gubitak od 701 milijuna funti u istom razdoblju prethodne poslovne godine.
Ukupni prihodi kompanije skočili su za 524 posto, na 1,5 milijardi funti, uglavnom zahvaljujući povećanju kapaciteta letova i pomoćnim proizvodima.
Kapaciteti su povećani na 30,3 milijuna putničkih sjedala, sa 6,4 milijuna mjesta u prethodnoj godini.
Prihodi od putničkog prometa porasli su za 479 posto, na 985 milijuna funti. Dodatni prihodi grupe povećani su čak i za više, za 633 posto, na 513 milijuna funti.
U četvrtak je, pak, Boeing priopćio da je sa zračnom holding kompanijom International Airlines Group (IAG) finalizirao ugovor o kupnji do 150 zrakoplova.
IAG posjeduje vodeće avioprijevoznike British Airways i Iberia, kao i Aer Lingus i Iberia Express, te niskotarifne prijevoznike LEVEL i Vueling.
Najnoviji sporazum predviđa ukupno 50 modela 737-8-200 i 737-10, te 100 opcija.
"Priključenje novih Boeinga 737 važan je dio IAG-ove obnove flote na kratkim relacijama. Ovi zrakoplovi najnovije generacije učinkovitiji su od onih koje će zamijeniti i u skladu su s našom predanošću postizanju neto nulte emisije ugljika do 2050.", rekao je izvršni direktor IAG-a Luis Gallego.
Kompanija očekuje da će joj oba modela značajno smanjiti operativne troškove.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....