Kakva omaška

Aviokompanija Cathay Pacific na novom avionu pogrešno napisala svoje vlastito ime

Hongkonška kompanija našalila se na svoj račun i dodala kako je riječ o nenamjernoj pogrešci
Ilustracija
 Profimedia, Alamy

Cathay Pacific, aviokompanija sa sjedištem u Hong Kongu, nasmijala je mnoge tipfelerom na novom avionu. Umjesto Pacific pisalo je Paciic, a aviokompanija se sama našalila na svoju pogrešku i na Twitteru objavila fotografije aviona koji ponovo ide na farbanje uz rečenicu: “Oops this special livery won’t last long! She’s going back to the shop!” (Oops, ovaj logo neće dugo trajati! Vraća se u radionicu!).

Kako piše BBC, naglasili su da je riječ o običnoj pogrešci, iako se neki ne bi složili s time.

- Razmak je previše pravilan za običnu pogrešku. Trebao je ostati veći razmak između slova da bi me uvjerili kako je riječ o omašci - rekao je jedan inženjer.

Korisnici društvenih mreža itekako su se nasmijali na njihov račun i pitali se je li možda riječ o novom brandingu kompanije ili je tajfun otpuhao slovo F. No, bilo je i onih koje tipfeler nije nasmijao.

- Možda bi vaši radnici trebali znati engleski. To bi bila dobra ideja - napisao je jedan korisnik Twittera.

Pogreška ili ne, koštat će Cathay Pacific nekoliko tisuća dolara.

Inače, ovo nije prvi put da su avione hongkonške kompanije morali na ponovo farbanje, piše South China Morning Post. Kada su prije nekoliko godina predstavili novi zeleni logo, na jednom od najranijih rebrendiranih primjeraka su ga nacrtali u suprotnom smjeru – tako da je strelica kod kokpita pokazivala od početka prema kraju aviona umjesto obrnuto.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. studeni 2024 09:37