UPRAVO OBJAVLJENO

Atlantic Grupa u prva tri mjeseca ima 215,6 milijuna eura prihoda od prodaje: U odnosu na isto razdoblje lani 16,8 posto više

Ipak, neto dobit je smanjena za 20,4 posto

Emil Tedeschi

 Davor Pongracic/Cropix

Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2023. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 215,6 milijuna eura, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 16,8 posto.Dobit prije kamata, poreza i amortizacije smanjena je za 12,2 posto i iznosi 20,9 milijuna eura, dok je neto dobit u prva tri mjeseca smanjena za 20,4 posto i iznosi 9,6 milijuna eura. Najveći rast od 34 posto ostvarilo je Strateško poslovno područje Slatko i slano, čiji su vodeći brendovi Smoki i Najlepše želje, i to pod utjecajem optimizacije asortimana, pojačanih marketinških aktivnosti te bolje cjenovne pozicije proizvoda u odnosu na konkurenciju. Slijedi gaStrateško poslovno područje Piće s nosećim brendom Cedevita i rastom od 23,8 posto, te Kava s brendovima Barcaffe i Grand kafa i rastom od 14,5 posto. Među distribucijskim područjima prednjače Srbija s rastom od 24 posto i Hrvatska s rastom od 20 posto.

“Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2023. godine ostvarila snažan rast prodaje u svim poslovnim i distribucijskim područjima te na svim važnijim tržištima. Cijene sirovina i pakirnog materijala, logističkih i drugih usluga i energenata su i dalje na visokim razinama što je, kao što smo i najavili, utjecalo na profitabilnost, a pad profitabilnosti djelomično je ublažen optimiranjem internih resursa te povećanjem prodajnih cijena proizvoda. Uz snagu naših brendova i ljudi, operativnu učinkovitost te uz ulaganja u digitalizaciju, modernizaciju i održivost poslovanja spremni smo za daljnji rast”, istaknuo je Emil Tedeschi predsjednik uprave Atlantic Grupe.

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe principalski brendovi sudjeluju s 27,1 posto, Farmacia čini 9,4 posto, dok vlastiti brendovi čine 63,5 posto prihoda od prodaje. Kava se s udjelom od 20,1 posto u ukupnom prihodu od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija.

Krajem ožujka Atlantic Grupa je s Grupom Podravka dogovorila suradnju u Sjedinjenim Američkim Državama i Austriji. Dvije kompanije uvele su jedinstvenu praksu uzajamne izvozne podrške, koja podrazumijeva da će Atlanticova distribucijska kompanija u Austriji osigurati podršku plasmanu Podravkinih proizvoda na austrijskom tržištu, a istovremeno će Podravka putem svoje kompanije u SAD-u plasirati Atlanticove proizvode na tržište SAD-a. Cilj je ove suradnje maksimirati međusobne sinergije osnaživanjem plasmana proizvoda obiju kompanija i podizanjem prepoznatljivosti njihovih brendova, koristeći razvijenu poslovnu mrežu i tržišne pozicije koje Atlantic i Podravka baštine na ovim tržištima

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 21:33