Direktoricu Native Ad studija Hanza Medije, Anu Plišić prošle je godine Native Advertising Institute proglasio marketinškom stručnjakinjom godine. Dobar dio uspjeha studija koji predvodi leži u nekoliko strogih pravila kojih se pridržavaju prilikom svakog projekta na kojem rade, objasnila je Plišić u intervjuu za spomenuti Institut.
- Primjenjujemo najviše novinarske standarde i koristimo nadolazeće suvremene tehnologije te tako dostavljamo takozvano 360 iskustvo. Imamo vrlo stroga pravila koja slijedimo radeći na svakom projektu. Prije svega, ne spominjemo ime brenda u projektu. Drugo, ne razgovaramo o proizvodu. Mi ne prodajemo, već umjesto toga stvaramo veze i partnerstva između brendova kako bismo promovirali vrijednosti. Još jedno vrlo važno pravilo je da ne ulazimo u partnerstva s brendovima koji jasno ne pokazuju što njihov proizvod donosi za potrošače - objašnjava direktorica Native Ad studija Hanza Medije te dodaje kako, ako se s klijentima oko ovih pravila ne mogu usuglasiti, niti ne ulaze u suradnju i projekt.
Nadalje, iza njihova rada leži dubinsko istraživanje poslovanja brendova i tvrtki s kojima surađuju te sektora industrije u kojima djeluju. Zatim saznanja iz tih istraživanja umrežuju s podacima o potrošačima do kojih, između ostalog, dolaze provođenjem kontekstualnih intervjua kako bi se bolje upoznali s potrošačkim potrebama i željama. Na temelju svega navedenog, ističe Plišić, klijentima donose strategiju oglašavanja i, još važnije, rezultate. Primjerice, u jednom od niza slučajeva, svojim su pristupom native oglašavanju klijentu pomogli da iz mjeseca u mjesec poveća prodaju svog proizvoda za 37 posto.
- Moj savjet za one koji ulaze u native glasi: izgradite vlastiti model za native oglašavanje. Vi najbolje poznajete vašu publiku, poslovnu kulturu i brendove. Izgradite vlastiti model i nemojte pristajati na kompromise - savjetovala je na kraju Ana Plišić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....