Američki multinacionalni konglomerat Alphabet izvijestio je o dvoznamenkastom rastu prihoda u trećem tromjesečju zahvaljujući kontinuirano dobrim rezultatima u Googleovom poslovanju s oglašavanjem.
Prihodi su porasli 14 posto, na 46,17 milijardi dolara, a četiri petine iznosa generirao je Google poslovanjem s oglasima, pokazuje izvješće objavljeno u četvrtak.
Tražilica je najveći internetski oglašivač a u razdoblju od srpnja do rujna povećala je prihode od oglašavanja 9,7 posto, na 37,1 milijardu dolara.
"Ukupni prihodi od 46,2 milijarde dolara u trećem tromjesečju odražavaju široko bazirani rast, predvođen pojačanom potrošnjom oglašivača na Searchu i YouTubeu, i kontinuirano snažno poslovanje Google Clouda i Playa", objasnila je financijska direktorica Ruth Porat.
Neto dobit poskočila je 58 posto, na 11,2 milijarde dolara, odnosno 16,40 dolara po dionici.
Ukupni troškovi porasli su 12 posto, na 35 milijardi dolara. Kapitalni izdaci smanjeni su pak za petinu, na 5,4 milijarde dolara.
Wall Street je očekivao Alphabetov oporavak jer je kompanija u srpnju izvijestila o oporavku potrošnje na oglašavanje, nakon pada u ožujku povezanog s mjerama suzbijanja pandemije koronavirusa.
Dominacija Googleovih usluga postala im je u međuvremenu teret. Američko ministarstvo pravosuđa tužilo ih je prošlog tjedna zbog navodne zloupotrebe dominantne pozicije na tržištu usluga pretraživanja i suzbijanja konkurencije, a na meti su i regulatora u drugim zemljama.
Njihove bi istrage mogle rezultirati nalogom Googleu da proda dio poslovanja s oglasima, iako financijski analitičari sumnjaju da će se to dogoditi, napominje Reuters.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....