Hrvatska pošta je pripremila novo izdanje kriptomarke koje će plasirati na tržište na Dan marke, 9. rujna, u limitiranih 30.000 primjeraka. Nakon prve dvije uspješnice, nastavlja se produkcijska suradnja s AKD-om, koji je ponovno proveo kompleksan proces izrade - ispis jedinstvenih QR kodova, individualizaciju i finalni tisak kriptomarki, priopćili su iz AKD-a.
Posebnost nove generacije marki jest povezivanje analognog i digitalnog proizvoda te modernog i klasičnog oblika filatelije. Tako cjelokupan paket ima kolekcionarsku vrijednost i sastoji se od standardne samoljepive poštanske marke u fizičkom obliku te njezine trajne digitalne verzije, povezane Postereum tokenom s Ethereum blockchainom.
Treće izdanje nosi novi motiv i u znaku je Rimac Nevere, čija će globalna prepoznatljivost zasigurno doprinijeti atraktivnosti hrvatske kriptomarke. Ovaj projekt je značajan za pozicioniranje Hrvatske u rapidno rastućoj blockchain industriji, ali je ujedno i počast dugotrajnoj tradiciji hrvatske filatelije, čime joj je dodana nova, moderna dimenzija u korak s trendovima, zaključuje se u priopćenju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....