AGRIVI, jedan od globalno najvećih agritech startupa neovisnih od velikih proizvođača prehrambenih proizvoda i jedan od 25 najperspektivnijih hrvatskih startupa za 2022. godinu prema NovacHR-u, primio je 5,6 milijuna kuna investicije kako bi se širio u Europi i SAD-u. U AGRIVI je investirao Feelsgood, prvi VC startup fond koji je u cijelosti razvijen i posluje iz Hrvatske te prvi domaći VC fond usmjeren na poslovne projekte s društvenim učinkom.
Nova investicija nastavak je lanjske investicijske runde, kad su u ovaj hrvatski startup uložila druga dva hrvatska VC fonda South Central Ventures i Fil Rouge Capital te European Investment Fund i AgriTech Hub.
Matija Žulj, osnivač i direktor startupa AGRIVI, koji je dosad ukupno primio 7,54 milijuna dolara investicije i koji po posljednjim podacima zapošljava 36 zaposlenih, kaže da mu je drago što je Feelsgood prepoznao rad njegovog tima, kao i proizvode koje razvijaju.
- Kroz dosadašnje rezultate i potencijal koji je ispred nas pokazali smo svoj fokus na stvaranju pozitivnog društvenog učinka na globalnoj razini. Proizvode naših kupaca godišnje konzumira ili koristi više od 100 milijuna ljudi i ponosni smo što su ti proizvodi uz pomoć naših rješenja proizvedeni na efikasniji, sigurniji i održiviji način - kaže Žulj.
Dodaje da AGRIVI nastupa kao ambasador važnosti digitalizacije poljoprivrede i kroz edukaciju tržišta, ne samo u Hrvatskoj, već i na europskoj i svjetskoj razini. Surađuje s organizacijama EIT Food, Farming First, Women in Farming, European Carbon Farmers, a i partner je i prvog studija digitalne poljoprivrede u Hrvatskoj koji je pokrenut na Fakultetu agrobiotehničkih znanosti u Osijeku.
AGRIVI je cloud platforma za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom. Prema UN-u, ovaj hrvatski startup najinovativnija je tvrtka u poljoprivredi na svijetu. Ujedno je jedan od globalno najvećih agri-tech startupa neovisnih od velikih proizvođača prehrambenih proizvoda.
Umjesto da su ga preuzeli, AGRIVI nudi usluge Nestleu, Driscoll’su, Kimberly-Clarku i BNP Paribasu. EY ga preporučuje kao rješenje za održivu poljoprivredu. Prema FoodTech500, AGRIVI je najbolja svjetska tvrtka za preciznu poljoprivredu, a u partnerstvu sa SpaceSenseom, Microsoftom i DTN-om to planira ojačati kroz korištenje tehnologije mapiranja pomoću satelita, IoT uređaja i umjetne inteligencije. Hrvatski startup kroz takve suradnje želi omogućiti svojim korisnicima da povećaju uštede, prihod i profitabilnost kao i da postignu održivu proizvodnju zdravih, sigurnih i nutritivnih proizvoda.
Dinko Novoselec, suosnivač fonda Feelsgood kaže da je iznimno zadovoljan što su pred sam kraj 2021. godine uspjeli realizirati još jednu važnu investiciju u domaću kompaniju čija platforma čini razliku i osigurava društvene koristi te osnažuje održivu proizvodnju hrane na globalnoj razini.
- Pozitivan utjecaj AGRIVI-ja nije ograničen samo na našu zemlju, nego i puno, puno šire, a baš nas ta globalna dimenzija posebno veseli. AGRIVI tako postaje relevantan dio našeg portfelja koji planiramo i dalje širiti - kaže Novoselec.
Dodaje da Feelsgood raspolaže s 30 milijuna eura kapitala koji investiraju u tvrtke s društvenim učinkom. Novoselec pojašnjava da je pozitivni utjecaj na društvo, okoliš ili ekonomiju jedan od osnovnih kriterija za ulaganje Feelsgooda.
- Taj utjecaj mora biti mjerljiv i usklađen s ostvarivanjem nekih od 17 ciljeva održivog poslovanja UN-a. Društveni utjecaj AGRIVI-ja danas se procjenjuje da direktno i indirektno dolazi do više od 100 milijuna ljudi i utječe na čak 12 od 17 ciljeva održivog poslovanja UN-a - zaključuje Novoselec.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....