Širenje poslovanja

AdScanner ugovorio partnerstvo s najvećim pružateljem TV usluga u Njemačkoj

Hrvatski startup otvorio novo tržište kroz partnerstvo s Vodafoneom, koji na njemačkom tržištu u mobilnom i TV segmentu tuče Deutsche telekom
AdScanner

Hrvatski startup AdScanner ugovorio je partnerstvo s najvećim mobilnim operaterom u Njemačkoj i najvećim pružateljem TV usluga u toj državi, Vodafoneom. Prema Statisti, Vodafone je lani imao 36 posto udjela na njemačkom tržištu, a Deutsche telekom 32,5 posto.

Marin Ćurković, izvršni direktor i suosnivač AdScannera, u koji su 2,7 milijuna eura investirali South Central Ventures, J&T Ventures i Laughing Tuna, kaže da je cilj promijeniti način na koji se mjeri TV gledanost u Njemačkoj.

- Partnerstvo s Vodafoneom po prvi put omogućuje uvid u ponašanje korisnika milijuna kućanstava putem jedinstvenog rješenja, Cockpita. Postupak mjerenja TV gledanosti se također značajno razlikuje od tradicionalnih tehnika mjerenja temeljenih na panelu i, zahvaljujući velikom broju slučajeva, omogućuje integriranje raznih custom ključnih pokazatelja poput profila gledatelja - kaže Ćurković.

AdScannerovo rješenje temelji se na AI-ju koji automatski prepoznavanje video sadržaj u kombinaciji s korisničkim podacima iz kabelskih i IPTV kućanstava te prikazuje ponašanje gledatelja po sekundi.

Gregor Gründgens iz Vodafonea kaže da su prve povratne informacije njihovih partnera vrlo pozitivne.

- Ovo je važan strateški korak u budućnost - kaže Gründgens.

Marin Ćurković dodaje da osim pružatelja TV usluga, Cockpit mogu koristiti i oglašivači i medijske agencije jer po prvi put imaju potpunu transparentnost i kontrolu nad svojim kampanjama, a sve u jednom alatu. Na taj se način TV kampanje mogu brže i efikasnije optimizirati.

U Hrvatskoj AdScanner, primjerice, koriste A1 Hrvatska i HRT. U Njemačkoj i šire sad će ga koristiti i DAZN i L’Oréal.

Andreas Neef, direktor za medije i programsko oglašavanje u L’Oréalu kaže da svakodnevno testiraju nove pristupe potrošačima i da im AdScanner daje potpuno novi uvidi u stvarnu upotrebu TV-a - točno do sekunde.

- Za naše robne marke sada možemo detaljnije procijeniti formate i prostor koji se koriste i povećati učinkovitost do 15 posto. Ovo je vrlo obećavajuće rješenje za doba automatizacije koje počinje. Zlatno pravilo postavit ćemo na temelju novog data rješenja i u skladu s tim ćemo svoja ulaganja prilagoditi najboljim izvođačima - kaže Neef.

Haruka Gruber, potpredsjednik za medije DACH regije u DAZN-u kaže da širenje AdScannera na Njemačku vidi kao priliku da postanu vodeći sportski trgovac na tom tržištu.

- Naš pristup temeljen na podacima i AdScannerova strategija savršeno se nadopunjuju. Ova suradnja postavlja nove trendove na medijskom tržištu, posebno u smislu skalabilnosti, jer nam omogućuje automatsku analizu ponašanja oglašivača u pogledu potrošnje i istodobno precizno mjerenje dosega naših linearnih kanala prema pojedinačnom korisniku - zaključuje Gruber.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. travanj 2024 01:51