ABC svježi krem sir jedan je od najsnažnijih regionalnih brendova koji je dostupan na tržištima cijele Adria regije. S četrdeset godina tradicije proizvodnje ABC sir je i jedan od najdugovječnijih brendova na tržištu. U posljednjih pet godina proizvodnja je pri vrhu maksimalnih kapaciteta, a više od polovice ukupne proizvodnje se plasira u izvoz. ABC sir se danas može naći na 20 tržišta na tri kontinenta, a rast prodaje nije usporila ni globalna pandemija.
Tijekom pandemije došlo je čak do povećane potražnje na domaćem tržištu, a vrhunac potražnje bila je ovogodišnja turistička sezona na početku koje je zabilježen rast prodaje od 15 posto. S ciljem maksimalizacije ostvarenja na izvoznim tržištima regije pokrenuto je nekoliko projekata koji su uspješno završeni u ovoj godini, a među njima su i ugovori s novim distributerima.
Tomislav Radišić, direktor Tvornica mliječnih proizvoda Belje u Osijeku i Belom Manastiru, ističe da u proizvodnji hrane postoje dvije opcije ili ćete sami osigurati sirovine za proizvodnju i pratiti cijeli proizvodni ciklus ili ćete biti prerađivač koji samo finalizira ono što može dobiti na tržištu.
„Belje je prije četrdeset i jedne godine započelo proizvodnju ABC sira od mlijeka s vlastitih farmi i tome smo ostali vjerni do danas. Našu stratešku opredijeljenost prema domaćem mljekarstvu najbolje potvrđuje preuzimanje Tvornice mliječnih proizvoda Osijek, ali i kontinuirana ulaganja u primarnu proizvodnju mlijeka. Kao što je Europska unija svjetski poznata po svojoj hrani i kulinarskim tradicijama tako i Hrvatska ima svoje prehrambene adute koji su autentični, a univerzalno prihvatljivi, kao ABC svježi krem sir. Hrvatska je veliki uvoznik hrane, posebno one s dodanom vrijednosti, a naš primjer pokazuje da nakon zadovoljavanja domaćih potreba možemo dio visokokvalitetnih proizvoda izvoziti kao što to rade sve uspješne poljoprivredne države EU-a“, istaknuo je Radišić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....