Koji vam je WiFi password?
To je većinom prva stvar koja zanima goste, posebice u hotelima i apartmanima. Vrijeme doručka, besplatan parking, room service, dostupnost bazena ili SPA oaze pali su u drugi plan otkad je interneta i potrebe da 24 sata na dan budemo online.
Da je u turističkim objektima na Jadranu dobar internet uistinu svetinja potvrdili su nam i sami turistički djelatnici.
- Gosti se nikada nisu požalili na internet, a bit ću iskren - većina ih za WiFi lozinku pita prije nego me uopće pozdrave – kazao nam je ranije direktor sinjskog hotela Alkar, Stipe Pavić koji je više od 10 godina u svijetu turizma.
Da je ista situacija i u restoranima, potvrđuje Željko Bašić, vlasnik splitske konobe Kod Joze.
- Danas je posebno bitno biti dobro povezan, pogotovo sada kada imamo dostave i plaćanje karticama jer inače ne bismo mogli normalno raditi – ističe.
Napredak tehnologija je stubokom promijenio očekivanja gostiju od hotela ili odmarališta u kojima borave. Prije dvadesetak godina, da ste razmišljali o budućnosti turizma, nikada ne biste pomislili da će internet biti ključan čimbenik pri odabiru smještaja.
Tajna dobrog posla
Istraživanje Statiste pokazalo je da 80 posto hotelskih gostiju vjeruje da je besplatan i besprijekoran pristup internetu važan. Drugo istraživanje, provedeno u sklopu platforme Hotels.com, otkrilo je da 56 posto poslovnih putnika smatra besplatan i brz WiFi najvažnijim čimbenikom pri odabiru hotela. Osim toga, poznato je da recenzije gostiju koje ističu lošu WiFi povezanost rezultiraju gubitkom rezervacija, a to je luksuz koji si hotelijeri, iznajmljivači i ugostitelji na našoj obali nakon par izazovnih pandemijskih godina nikako ne mogu priuštiti.
Posebice ne sada kada se čini da će ova godina turistički biti sjajna. Naime, u Hrvatskoj su već u svibnju, prema podacima sustava eVisitor, zabilježena 1.032.823 dolaska stranih turista te 262.922 dolaska domaćih turista. Broj noćenja stranih turista u svibnju je iznosio 4.234.476 dok su domaći turisti ostvarili 650.860 noćenje, kako je objavila Hrvatska turistička zajednica. Sve ove brojke s toplijim vremenom još više rastu, a ako još uvijek nemaju brz i pouzdan WiFi, poduzetnicima u turizmu je krajnji čas da ugovore internetske usluge koje će im pomoći u poslovanju kao što su mogućnost plaćanja karticama te ponuda WiFi-ja za goste.
Pouzdani partner
Stipe Pavić, direktor sinjskog hotela Alkar s početka priče istaknuo je kako je iznimno zadovoljan A1 Hrvatska fiksnom i mobilnom mrežom te A1 optičkim internetom koji omogućuju hotelu da sve rezervacije dogovori brzo i efikasno.
- Svi smo umreženi preko hotelskog programa i nikada nismo imali problema s brzinom. Oko 90 posto rezervacija obavljamo putem mailova, što je ujedno i praksa u hotelijerstvu; da rezervacija ima pisani trag. Gosti se nikada nisu požalili na internet, a mi brinemo da im ponudimo kvalitetnu mrežu kao što je A1 Hrvatska tako da mogu nesmetano surfati u bilo koje doba dana dok uživaju u hotelu – rekao je Pavić.
U svemu tome mu je bitno da ima pouzdanog teleoperatera i zato se odlučio za A1 Hrvatsku koja je, prema mjerenjima korisnika na platformi Speedtest® kompanije Ookla®, daleko najbrža fiksna linija u Hrvatskoj.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i A1 Hrvatska.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....