Besplatno do solara

Vodeći su u Hrvatskoj u gradnji solarnih elektrana, iza njihova uspjeha stoje tri važna faktora

ENNA Next, dosadašnja ENNA Opskrba, prilikom promjene imena i vizualnog identiteta daruje solarnu elektranu za vaše kućanstvo i ostale vrijedne nagrade

Vedrana Gaćina, voditeljica odjela prodaje za kućanstva i male poslovne korisnike u tvrtki ENNA Next

 Marko Todorov/CROPIX

Pomama za solarima u Hrvatskoj ne posustaje. Prema podacima HEP-a, lani je na elektroenergetsku mrežu priključeno rekordnih 8666 novih sunčanih elektrana, a u prvoj polovici ove godine s radom je počelo 5688 novih ‘solara‘, tako da će se lanjski rekord vrlo lako oboriti do kraja 2024.

Na krilima solarne revolucije pojavilo se sve više kompanija koje nude usluge projektiranja i ugradnje sunčanih elektrana, no, kao i u svakoj branši gdje dođe do naglog porasta broja igrača, važno je prepoznati pouzdane opcije s kvalitetnom ponudom. Tvrtka koja se u svakom pogledu izdvaja od konkurencije jest ENNA Next, dosadašnja ENNA Opskrba, koja se u samo nekoliko godina rada prometnula u vodećeg igrača na domaćem tržištu solara. Kroz razgovor s Vedranom Gaćinom, voditeljicom odjela prodaje solarnih elektrana u ENNA Next, saznali da iza njihova uspjeha stoje tri važna faktora - u svojoj ponudi imaju isključivo elektrane s mikroinverterima; jedini u Hrvatskoj nude 10-godišnje osiguranje solarne elektrane; i važan naglasak u svom poslovanju stavljaju na korisničku podršku.

image

Vedrana Gaćina, voditeljica odjela prodaje za kućanstva i male poslovne korisnike u tvrtki ENNA Next

Marko Todorov/CROPIX

- Najčešći zahtjevi klijenata kod ugradnje solarnih elektrana odnose se na upite vezane uz rješavanje papirologije te upite vezane uz vrstu opreme, odnosno hoće li postavljena elektrana za svoj rad koristiti mikroinvertere. Velik broj kupaca posebno naglašava i potrebu za kontinuiranom podrškom nakon što elektrana bude puštena u rad, što im daje sigurnost da će imati stručnu pomoć i u slučaju eventualnih problema ili pitanja vezanih uz dugotrajno funkcioniranje sustava. Mnogi ističu kako se solarna elektrana postavlja samo jednom, a radi i više od trideset godina – objašnjava nam Gaćina.

Osiguranje jednako važno kao i kvaliteta

ENNA Next je, naime, jedina kompanija na hrvatskom tržištu koja nudi 10-godišnje osiguranje solarne elektrane, kao i stručnu korisničku podršku koja je dostupna i nakon što je elektrana puštena u rad. Kako objašnjava Gaćina, osiguranje je jednako važno kao i kvaliteta same solarne elektrane jer pruža dodatnu sigurnost i mir klijentima, znajući da su njihova ulaganja zaštićena dugoročno. Njihova korisnička podrška pritom kreće od prvog kontakta, kada klijent iskaže interes za ugradnjom, pa sve do kraja radnog vijeka solarne elektrane.

Prednost jedne takve usluge možemo vidjeti na primjeru snažne oluje koja je pretprošlog ljeta zahvatila kontinentalni dio Hrvatske. Korisničkoj podršci ENNA Next se nakon nje javilo desetak klijenata i prijavilo razbijene panele na svojim krovovima. I svima njima je u vrlo kratkom roku sanirana šteta, bez da su išta morali napraviti.

image

Djelatnici prodaje tvrtke ENNA Next

Darko Tomas/Cropix

- Kada nas kupac nazove da prijavi štetu, odmah preuzimamo inicijativu – ispunjavamo svu potrebnu dokumentaciju i stupamo u kontakt s osiguravajućom kućom. Na teren izlazimo u najkraćem mogućem roku, obično unutar 48 sati od prijave i bilježimo stanje. U cijelom procesu, kupac ne mora brinuti ni o čemu – sve formalnosti rješavamo mi u suradnji s osiguranjem, čime osiguravamo sigurnu, brzu i efikasnu obradu štete – pojašnjava Gaćina te dodaje da je korisnička podrška izuzetno važan, ako ne i ključni dio usluge koju pružaju u ENNA Nextu.

ENNA Next poklanja solarnu elektranu

ENNA Next je prošle godine poklonila jednu solarnu elektranu u sklopu nagradnog natječaja „Uzmi svoj dio sunca“ te na jednu dala 50 posto popusta i na jednu 25 posto popusta. Ove su godine ponovno odlučili organizirati nagradni natječaj, ovoga puta pod imenom “Život sa zvijezdom”.

Svi koji se žele prijaviti trebaju samo na najoriginalniji i maštovitiji način opisati tko ili što je zvijezda njihova kućanstva te u kojim trenucima zasja najjače. Također, moguće je dodatno učitati i fotografiju ili crtež svoje zvijezde. Najkreativnija prijava osvaja ENNA Next kućnu solarnu elektranu, dok će drugoplasirani osvojiti 50 posto popusta na ENNA Next solarnu elektranu, a treće mjesto dobiva 25 posto popusta na ENNA Next solarnu elektranu.

Prijave traju do 30. studenog 2024. godine. Pravo sudjelovanja u nagradnom natječaju imaju sve fizičke osobe starije od 18 godina, koje su vlasnici kuća.

Stalna komunikacija s kupcima

U odjelu korisničke podrške su stručnjaci za fotonaponske elektrane koji svakodnevno obilaze klijente, ali i u isto vrijeme i kontaktiraju kupce te rješavaju ponude i upite. Dio korisničkog tima su i agenti za komunikaciju s klijentima koji razgovaraju s potencijalnim i postojećim kupcima na svim mogućim platformama, od maila i besplatnog info telefona do društvenih mreža. Posljednji dio tima su inženjeri koji pripremaju ponude te ujedno educiraju ostale kolege o svim novim tehnologijama u svijetu solarnih elektrana. Oni ujedno kontinuirano nadziru učinkovitost elektrana i osiguravaju njihovo optimalno funkcioniranje u razdoblju od najmanje 10 godina.

- Važan aspekt naše usluge je stalna komunikacija s kupcima i nakon što je elektrana puštena u rad. Pomažemo im s dokumentacijom za subvencije, bilo da se radi o retroaktivnim ili novim poticajima. Također, klijentima pomažemo i oko nadogradnje sustava – na temelju njihovih potreba i potrošnje savjetujemo ih je li nadogradnja optimalna opcija za njihove potrebe – navodi Gaćina te napominje kako ENNA Next nudi uslugu po principu “ključ u ruke”.

image

Djelatnici prodaje tvrtke Enna Next

Darko Tomas/Cropix

Prednost ugradnje mikroinvertera

Nakon osiguranja i korisničke podrške, ostala nam je još oprema. ENNA Next koristi najmoderniju opremu s mikroinverterima, što je kupcima bitno iz nekoliko razloga. U slučaju postavljanja jeftinijih solarnih elektrana koje za svoj rad koriste centralni inverter, kada nekakva prljavština prekrije dio jednog panela, cijeli sustav, odnosno svi paneli u sustavu rade onom snagom kakvom radi taj djelomično prekriveni panel. U takvoj kombinaciji učinkovitost cijelog sustava osjetno pada. Kada se koristi oprema s mikroinverterima, samo će taj panel koji je djelomično prekriven raditi slabije, dok ostatak sustava nastavlja raditi maksimalnom učinkovitošću, svaki panel neovisno jedan o drugom.

Spomenuta značajka je posebno važna i za sve kupce koji razmišljaju o nadogradnji solarne elektrane. Kod sustava s centralnim inverterom nije moguće samo tako dodati nove solarne module bez promjene, odnosno kupnje jačeg invertera, dok je s mikroinverterima povećanje kapaciteta elektrane vrlo jednostavno. Kupac samo treba dodati nove module, budući da svaki radi neovisno, što znači da će i u slučaju kvara jednog panela, ostatak sistema nastaviti normalno raditi.

- Od početka ove godine, promjenom zakonske regulative, dolazi i do novog trenda nadogradnje već postojećih elektrana, u čemu smo uvjerljivo vodeći i zapravo jedini u Hrvatskoj koji se ozbiljno bave nadogradnjom – objašnjava nam Gaćina te dodaje kako će ENNA Next i dalje raditi na tome da svim kupcima isporuči najkvalitetniju opremu na tržištu koja će biti kompatibilna s novim tehnologijama, odnosno da se na postojeću elektranu mogu vrlo lako i jednostavno nadograditi. Naime, rješenja poput baterijskih spremišta i virtualnih elektrana se već naziru na horizontu i svakako će promijeniti trenutnu situaciju na tržištu kućnih solarnih elektrana, a svi klijenti ENNA-e Next mogu računati na to da će njihova elektrana biti spremna za tu tranziciju.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i tvrtke ENNA Next.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. listopad 2024 10:17