Srušiti ili ostaviti zid? Kakav namještaj odabrati? Čime da ispunim višak prostora? Koje materijale odabrati? A rasvjeta?
Puno je pitanja koja si postavljamo kad se uhvatimo u koštac s uređenjem doma ili poslovnog prostora. Iako smo često puni ideja i osobnih želja, nekad jednostavno ne znamo kako da ih sami realiziramo, pogotovo ako smo se u prošlosti opekli zahvaljujući vlastitim procjenama. Možda smo u manji stan postavili ogroman kauč koji je „pojeo” prostor ili smo televizor pozicionirali na zid suprotan prozoru ne razmišljajući pritom da će se svjetlo odbijati od zaslona. Moguće je i da smo se odlučili za tapetu koje se ne uklapa s ostatkom interijera ili smo, pak, slobodan kut ukrasili krupnom foteljom koja blokira vrata od balkona.
Da bismo izbjegli ovakve scenarije, govori Ines Volf Kordić, voditeljica marketinga u obiteljskoj tvrtki Cadoro koja se bavi opremanjem i dizajnom interijera već 25 godina, danas uvijek možemo potražiti pomoć kompetentnog stručnjaka za dizajn interijera koji prati trendove, odlično poznaje materijale, boje, tekstil, dekore, iza sebe ima čitav niz projekata i dobro zna kako nam može pomoći.
- Uz pomoć dizajnera interijera svatko može dobiti realnu sliku onoga što želi u svom domu, poslovnom prostoru ili kući za odmor. Uz njegov nadzor mogu se izbjeći dodatni radovi i troškovi, na vrijeme postaviti sve instalacije, korigirati dimenzije zidova tako da stane standardan namještaj i odrediti odgovarajući raspored prostorija – kaže Volf Kordić.
Obiteljska tvrtka Cadoro nalazi se u Rijeci, na Donjoj Drenovi, gdje je izložbeni salon namještaja i audio opreme, a njihovu ponudu namještaja većinom čine renomirani talijanski brendovi i Hi-fi uređaji iz cijelog svijeta. Veliki broj klijenata im je potvrdio svoje povjerenje, a njihovi dizajneri interijera dosad su opremili nekoliko stotina hrvatskih stanova, kuća i ureda.
Odakle krećemo?
U tvrtki Cadoro projekt uvijek počinje slušanjem klijentovih želja – od realnih do teško ostvarivih.
- Dizajner interijera vodi klijenta od samog početka, nudeći rješenja koja su izvediva i u skladu sa željama, a unutar okvira budžeta. Proces suradnje je individualan jer ovisi o tome koliko osoba želi sudjelovati u donošenju odluka. Imamo klijente koji nam daju vrlo malo smjernica i one koji imaju vrlo razrađenu viziju onoga što žele. Ako ste u fazi gdje još nemate postavljene instalacije, savjetujemo vas kako ih najbolje smjestiti u prostoru. Možemo napraviti projekt rasvjete, predložiti boje zidova, smjestiti namještaj koji najbolje pristaje prostoru. Ipak, sve dok klijent ne pristane na idejni prijedlog, ne prelazimo na realizaciju – objašnjava Volf Kordić.
A da bi stručnjaci za uređenje dobili viziju o kakvom projektu će biti riječ, klijent treba odgovoriti na pet ključnih pitanja:
- Za što će se koristiti prostor?
- Za koliko ljudi je namijenjen?
- Kakva atmosfera se želi postići?
- Koji stil preferiram?
- S kolikim budžetom raspolažem?
No zna se dogoditi, objašnjava voditeljica marketinga, da se na ova pitanja odgovara u hodu jer su neki u početku prilično neodlučni. Posebice ako se uređuje kompletna kuća ili stan, što je kompleksniji projekt, a takvih je u tvrtki Cadoro sve više.
- Posljednjih nekoliko godina najčešće opremamo cijele stanove, kuće i kuće za odmor što omogućava stvaranje povezne i smislene cjeline. Klijenti su prepoznali jednostavnost ovakvog tipa opremanja koji na koncu dovodi do stvaranja jedinstvenog prostora u kojem je užitak boraviti – ističe Volf Kordić te nastavlja kako, osim za cijeli objekt, redovito kreiraju ponude za uređenje kuhinje, dnevnog boravka, sobe, kupaonice i drugih pojedinačnih prostorija.
3D vizualizacija
Nakon dubinske analize i višesatnih konzultacija, na temelju koje se dobije jasna vizija što klijent želi, slijedi mjerenje objekta.
Ako je, primjerice, riječ o kuhinji, stručnjaci mjere i analiziraju cijeli prostor kako bi znali kako pozicionirati blagovaonicu, dnevni boravak, koliku sjedeću garnituru odabrati, gdje smjestiti kuhinjske aparate i slično.
Na temelju toga se izrađuje 3D vizualizacija tlocrta - jedan od najvažnijih koraka u cijelom procesu usluge dizajna interijera.
- Unazad 15 godina služimo se 3D vizualizacijom koja je sastavni dio našeg savjetovanja i dizajna interijera. Ona omogućava nama i klijentu da doživimo prostor te steknemo dojam o tome kako ga urediti. 3D vizualizaciju uvijek prati troškovnik jer uvrštavamo namještaj te popratnu opremu iz naše ponude prema budžetu i željama klijenta – ističe Volf Kordić i objašnjava kako nakon toga slijedi kreiranje ponude koja odgovara željama klijenta i kapacitetu prostora, a odmah zatim i slaganje troškovnika.
Troškovnik
Ono što svi najviše žele znati je koliko će ih sve to koštati. To se kod usluge dizajna interijera, govori voditeljica marketinga, nikad ne može predvidjeti.
- Cijene usluga dizajna interijera jako variraju na tržištu, a kod nas je situacija specifična jer uslugu prati kupnja namještaja, rasvjete i audio opreme. Cijena se određuje ovisno o obujmu projekta te namjerama klijenta. Inicijalni sastanak je uvijek besplatan i na taj način možemo jako dobro upoznati prostor i ono u što se on želi pretvoriti. Prema tome možemo i vidjeti je li potrebna usluga dizajna ili će ona biti sastavni dio ponude namještaja – kaže Volf Kordić.
Realizacija
Slijedi korak u kojem dizajner interijera nakon svih dogovora s klijentom naručuje namještaj, što može potrajati nekoliko tjedana jer se najčešće dostavlja iz susjedne Italije.
U suradnji s timom za montažu, dizajner zatim dogovara montiranje što je u tvrtki Cadoro posljednja faza usluge dizajna interijera. Cijeli proces, od prvog ulaska klijenta u salon do postavljanja zadnjeg ormarića, može trajati i do tri, šest ili 12 mjeseci, a sve ovisi o kompleksnosti projekta.
- Trudimo se da klijent na kraju suradnje bude zadovoljan. Nastojimo brzo i efikasno riješiti eventualne probleme koji se mogu pojaviti iz raznih razloga. Mala smo tvrtka i vrlo osobno doživljavamo primjedbe klijenata te nastojimo u budućnosti izbjeći greške. Uvijek smo im zahvalni na razumijevanju i strpljenju – zaključuje Ines Volf Kordić koja je itekako zadovoljna dosadašnjim poslovanjem salona Cadoro.
Uspjeh poslovanju obiteljske tvrtke pripisuje i telekomunikacijskom operateru A1 Hrvatska koji je njihov dugogodišnji partner. S obzirom na to da u ponudi imaju puno Hi-fi audio uređaja koji su povezani preko kućne mreže, važno im je da imaju kvalitetan signal i stabilnu povezanost, što mogu zahvaljujući uslugama A1 Hrvatska.
Volf Kordić na koncu zaključuje kako je strpljivost najvažniji kriterij dobrog odnosa između klijenta i dizajnera interijera. Jednako tako, bitno je i da osobe kliknu jer bez dobre kemije i razumijevanja neće se osjećati obostrano zadovoljstvo, što treba biti finalni cilj svake suradnje.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i A1 Hrvatska.