BELLISSIMA GIULIETTA

Ulazak u 'prvu ligu' klase uz povratak slavnog imena

Novi kompaktni model iz Torina gotovo se u svakom značajnom pogledu može mjeriti s najboljim predstavnicima klase

BALOCCO -Mjesecima prije svjetske prezentacije nove Giuliette na Baloccu Alfa je smiono tvrdila da, među ostalim, novi kompaktni model, osim najboljih voznih osobina, pruža jednaku udobnost kao VW Golf te da je u mnogočemu među najboljima u klasi.

Novi ovjes

S obzirom na financijske tegobe slavnog talijanskog proizvođača, takve tvrdnje su se lako mogle shvatiti kao očajnički potez promoviranja modela koji bi mogao značiti spas s ruba ponora. No, na sreću, to nije slučaj...

Nakon vožnji na testnoj stazi u Baloccu, naime, uvjerili smo se da ova Alfa Romeo Giulietta umnogome uistinu spada u sam vrh kompaktne klase...

Talijanski kompakt nastao je na potpuno novoj platformi koja ne jamči samo bolje vozne osobine i udobnost već i veću sigurnost. Novi ovjes u kombinaciji s DNA sustavom (kojim se mijenjaju podešenja papučice gasa, servoupravljača, ESP-a itd.) pruža užitak u vožnji, no istodobno i veliku udobnost koja nije bila svojstvena prijašnjim Alfama.

Gotovo premium dojam ostavlja i unutrašnjost koja nije samo funkcionalna već i kvalitetno izrađena te s brojnim domišljatim dizajnerskim rješenjima, poput prekidača na središnjoj konzoli.

Prtljažnik ima osnovni volumen od 350 litara, što je u rangu s konkurencijom, no ponuda prostora na stražnjim sjedalima mogla je biti bolja, osobito za putnike više od 180 cm koji će, osim za koljena, poželjeti više mjesta za glave.

Dojmljiva unutrašnjost

Što se dizajna tiče, Giulietta definitivno izgleda puno bolje uživo nego na slikama. Malo koji drugi kompakt okreće glave prolaznika poput nove Alfe.

Giulietta u Hrvatsku stiže u lipnju, a cijena osnovnog modela (s bogatom opremom) sa 1,4-litrenim benzincem bit će oko 20.800 eura.

Turbobenzinci i dizelaši sa start stop sustavom

Na početku prodaje nova Alfa će se nuditi s pet turbomotora. Benzinsku ponudu čine dvije verzije 1,4-litrenog četverocilindraša, početna sa 120 i Multiair sa 170 KS. Common-rail dizelaši su 1,6-litreni sa 105 i 2-litreni sa 170 KS. Navedeni motori serijski dolaze sa start-stop sustavom. Najsnažniju Quadrifoglio Verde verziju pokreće benzinac iza čije se oznake 1750 krije i obujam, a razvija 235 KS uz 340 Nm. Svi motori serijski imaju šesterobrzinske ručne mjenjače, a Alfa je najavila i uvođenje prvog mjenjača s dvije spojke, TCT-a, no još se ne zna kada.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 18:21