Vi mene sad pitate pitanje na koje ne bih znao odgovor i da imam pet doktorata. A nemam pet doktorata - rekao je ministar Božidar Kalmeta novinarima, zamoljen za komentar o nevjerojatnom povećanju troškova dionice autoceste od Ravča do Ploča. Za taj komadić autoputa, otkrio je kolega Žabec, troškovi su povećani za čak 440 milijuna kuna i novinari su pitali što ministar zna o tome. Uz spomenuti doktorat, rekao je i da “nema tolike informacije”.
Već poslovično namrgođeni ministar Kalmeta u novije vrijeme pokazuje i znakove nervoze. Čudesa se događaju u HAC-u, javnost se farba troškovima bojenja tunela, za mnoge započete dionice nema novca, iskaču vlakovi, nasukavaju se brodovi, a Pelješki most zvan čežnja mnogima je usporio planove.
Problema je puno i možemo razumjeti ministra, ali ipak ne znamo zašto je tako nervozan. Ima pravo kada kaže da problem ne bi riješio ni da ima pet doktorata. Nema ni jedan. Ne treba ga ni imati da bi bio ministar, ali je zato na takvom položaju pa ima priliku izabrati pet ljudi koji su doktorirali. Koji nešto znaju o svakom području u tom glomaznom ministarstvu mora, prometa i infrastrukture. Tako to funkcionira i zato ga plaćaju porezni obveznici.
Vrlo lijepo to je objasnio ministar Damir Bajs. Mnogi su, rekao je, sumnjali da ću uspjeti kao ministar jer nisam s mora. I nastavio: Kako imam iskustva u vođenju županije, odmah sam se okružio ljudima koji su stručni u području turizma.
Oni su mi izložili stanje, ukazali na probleme i načine kako to riješiti. Moje je samo da to provedem u djelo. To smo napravili i spasili sezonu.
Stvar je, dakle, vrlo jednostavna. Po Bajsovu poučku: Ne moraš se roditi u tunelu da bi bio ministar prometa. Treba ti netko da te izvuče iz njega.
Ili da dopunimo Bajsa: bilo bi najbolje da netko upali svjetlo u tom tunelu u kojem Kalmeta tapka sa svojim brojnim suradnicima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....