John Millward autor je bloga Ideas Detective na kojem objavljuje fascinantne infografike o zanimljivim temama, od posljednjih riječi osuđenika na smrt do trendova koji vladaju pornografskom industrijom.
U svojem zadnjem velikom istraživanju , Millward je dobio podatke o prodaji seks-igračaka od jednog od vodećih online dućana specijaliziranih za tu skupinu proizvoda, Lovehoney.co.uk .
Od tvrtke je dobio podatke o prodaji milijun predmeta u periodu od pet mjeseci prošle godine, iz kojih je mogao isčitati zanimljive trendove o muškim i ženskim navikama kupovine.
Prvo pitanje koje ga je zanimalo bilo je ‘koji spol kupuje više predmeta online', no odgovor je bio iznenađujući: ‘niti jedan - kupuju podjednako’. No, ne kupuju iste stvari, niti jednako troše...
Prosječan kupac potroši malo više od šest minuta gledajući online katalog, a kada naručuju, potroše u prosjeku oko 350 kuna. Muškarci po narudžbi uglavnom potroše oko 60 kuna više nego žene, a češće plaćaju i za brzu dostavu.
Čak 83% prodanih proizvoda spadaju u samo deset od četrdeset ponuđenih kategorija: Najčešće se kupuju lubrikanti i kondomi (22%), vibratori (18%), donje rublje (12%), igračke za analni seks (7%), seks-igračke za muškarce (5%), prstenje za penise (6%), kuglice na uzici (4%), umjetni penisi (3%), pribor za vezivanje (3%) i predmeti iz poklon-asortimana (3%).
Kada se pogleda podjela proizvoda po spolu kupaca, dolazi se do zanimljivih iznenađenja.
Žene najviše kupuju predmete koji spadaju pod ‘zanimljivosti’ i ‘zafrkanciju,’ te zavodljivu odjeću i kostime.
Muškarci najviše kupuju kondome i ‘muške vibratore’ - popularni Fleshlight - ali i 71% perika, te sve vrste analnih ‘čepića’. Muškarci su zapravo glavni konzumenti gotovo svih proizvoda iz kategorije ‘analni seks’.
Prema ocjenama proizvoda, muškarci perike kupuju za svoje djevojke, ali i za ‘vlastite potrebe’.
Muškarci u pravilu češće kupuju proizvode za vlastitu uporabu, dok žene češće kupuju proizvode za zajednički užitak.
Kada se pogleda jesu li kupci najpopularnijih proizvoda u vezi ili samci, dobije se i slika tko najviše koristi koje proizvode, i zašto.
Muški samci kupuju najviše muških seks-igračaka, kao i umjetnih penisa i igračaka za analni seks. Muškarci u vezama kupuju najviše prstenja za penise.
Žene bez partnera najviše kupuju vibratore i kuglice na uzici, dok žene s partnerima kupuju najviše seksi donjeg rublja, opremu za vezivanje, i predmete iz poklon-asortimana.
Cijelu infografiku možete pogledati OVDJE .
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....