Nakon objave članka SKANDAL U CROATIA AIRLINESU Putnicima poklanjali smokve s lažnim datumima roka trajanja , Croatia Airlines se oglasio priopčenjem kako bi odgovorio na netočne navode, a koje prenosimo u cijelosti:
Za opskrbu hranom zrakoplova Croatia Airlinesa odgovorni su dobavljači hrane (catering) u pojedinim zračnim lukama, koji istodobno mogu biti i proizvođači hrane. Na navedenom letu iz Amsterdama u Zagreb 22. ožujka 2014. godine zrakoplov je hranom opskrbio MZLZ Ugostiteljstvo d.o.o.
Posada zrakoplova Croatia Airlinesa odmah je reagirala i kompanija je od MZLZ Ugostiteljstvo d.o.o. zahtijevala da sve obroke koji sadrže navedeni proizvod (suhe smokve) odmah povuče iz upotrebe i zamijeni ih sendvičem, što je i učinjeno.
Istodobno, Croatia Airlines promptno je o svemu zatražila od dobavljača i objašnjenje navedenog događaja. Prema službenom očitovanju, samim proizvodima nije istekao rok trajanja. Riječ je o tome da je proizvođaču ostala određena količina ambalaže na kojoj je bio otisnut rok trajanja 15. siječnja 2014. Kako bi se ta ambalaža iskoristila, na nju je samo nalijepljena naljepnica s datumom 1. svibnja 2014., što odgovara stvarnom roku valjanosti proizvoda. Pritom je važno napomenuti da se proizvodi pakiraju u ambalažu sukcesivno, a ne odjedanput, tako da naljepnica s datumom 1. svibnja 2014. ne označava lažni, nego stvarni rok trajanja proizvoda.
Croatia Airlines ispričava se putnicima što su, zbog greške dobavljača, stekli pogrešan dojam o roku valjanosti obroka, koji su posluženi na letu.
Croatia Airlines
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....