Klisab, nagrađivani domaći brend nove generacije, iza kojeg se krije dizajnerski dvojac Klisab, Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, predstavio je novu kampanju za kolekciju Proljeće 21.
Snimljeni u Dvoru Veliki Tabor, lookovi su upotpunjeni prepoznatljivim dodatcima, Klisab torbama i naočalama.
Klisab kolekcija Proljeće 21 izraz je vremena u kojem je nastala.
Kliškinić i Šabarić su kroz jezik mode prigrlili i postavili red u metežu koji nas okružuje.
Gužvanje materijala haljine više nije nužnost nego, sada uzeto kao ishodište dizajna, postaje karakteristika koja haljini daje dinamične modulacije oblika kroz nošenje. Takvo propitkivanje za brend prepoznatljive urednosti vidljivo je kroz cijelu kolekciju - rubovi su ostavljeni neobrađeni, gužvanja istaknuta prošivima, tie dye i patchwork oblikovanje materijala još više je eklektično, motiv visećih konaca razvijen je do uzorka. Sve ovo, kao i fotografije kampanje iz objektiva fotografkinje Brune Kazinoti, ostavlja dojam slobode.
Zanimljivo je i da je čitava kolekcija izrađena od materijala iz fundusa brenda, odnosno svi su već korišteni i u ranijim kolekcijama. No, sada su materijali tretirani na drugačiji i afirmativan način koji njihove nesavršenosti prihvaća i slavi, radije nego da ih kompenzira.
Upravo je to ključna poruka ovog brenda usmjerena k ljepoti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....