Koronavirus, čini se, nije ubio samo ekonomiju, druženja i izvedbene umjetnosti, nego i dobar modni ukus.
Potražnja za najpoznatijom ružnom odjećom, takozvanim "crocsicama", u posljednjih je nekoliko mjeseci porasla za 32 posto, objavili su iz modne tražilice Lyst, a prenio je The Guardian.
Ovaj su nagli porast prouzročili prvenstveno medicinski radnici i drugi zaposlenici bolnica, pretpostavljaju u Crocsu.
- Medicinari su nam se obraćali u potrazi za udobnošću, lakoćom na svojim nogama, ali i za mirnim stanjem uma - pomalo pretenciozno je rekla direktorica u Crocsu Michelle Poole.
Inače, ova firma čija obuća malo koga ostavlja ravnodušnim gotovo je bankrotirala 2009. godine jer su godinu prije izgubili čak 167 milijuna funti. Vratili su se zanimljivom taktikom, suradnjama s modnim superstarovima poput Balenciage i Christophera Kanea. Bio je to probitak takozvane ružne obuće u visoku modu, a radi se o trendu za kojeg po brojnim pistama možemo vidjeti da se nastavio i danas.
- Ili nas volite ili nas mrzite, i to je OK jer to znači da obraćate pažnju na nas - rekla je jednom prilikom direktorica Poole.
Utjecaj "crocsica" mogao se vidjeti i u raznim modnim kolekcijama slavnih osoba. Surađivali su s, recimo, Justinom Bieberom, Bad Bunnyjem i Post Maloneom. - Stalno nosim Crocs, tako da mi je prirodno došlo da i sam dizajniram svoj par. Fokusirao sam se na izradu nečeg cool što bih i sam volio nositi - rekao je o svojoj suradnji jednom prilikom Bieber.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....