Diljem svijeta pokrenuta je kampanja koja naglašava povezanost sve veće konzumacije šećera i porasta broja pretilih i dijabetičara. Stručnjaci pozivaju proizvođače hrane da smanje količinu šećera u namirnicama za 30 posto.
U poslijednjih deset godina, stručnjaci su pozivali na smanjenje soli te se konzumacija smanjila za 15 posto. U kampanji se navodi kako je šećer kao sastavni dio nekih namirnica nepotreban izvor kalorija. Nema veliku nutritivnu vrijednost te ne stvara osjećaj punoće i jedan je od glavnih uzročnika pretilosti i dijabetesa.
U kampanji pokrenutoj u Londonu na Wolfson institutu za preventivnu medicinu, navode kako je moguće da se skriveni šećer nalazi čak i u kruhu. Voditelj istraživanja kardiolog Aseem Malhotra navodi kako je šećer ne samo jedan od uzročnika pretilosti i dijabetesa tip 2 već i veliki problem i za jetru.
Najveći problem su djeca, kojima se svakodnevno prikazuju reklame napravljene posebno za dječju dob u kojima se prikazuje visoko kalorijska hrana i pića. Djecu bi trebalo zaštiti, kao skupina na koju ovakve reklame najviše utječu. Kampanju za smanjenje šećera u namirnicama podupire i Royal College of Physicians iz Londona.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....