SNAŽNA PORUKA

ZA NOVU KAMPANJU ANGAŽIRALI ŽENU U INVALIDSKIM KOLICIMA 'Bolest vas ne smije spriječiti da ostvarujete snove'

Art direktor za modnu kuću Diesel Nicola Formichetti angažirao je poznatu modnu blogericu za novu reklamnu kampanju.

Jillian Mercado je mlada žena iz New Yorka koja je oboljela od mišićne distrofije, i vezana je uz invalidska kolica. Ujedno, ova mlada žena je i zvijezda nove Dieselove kampanje 'Mi smo povezani'.

Jillian u kampanji ima platinastu kosu i naglašeni crveni ruž, nosi traper haljinu, a prikazana je pored umjetnika i modela Jamesa Astronauta, koji je također sav u traper izdanju i ima izblajhanu kosu. Na fotografiji se njena bolest ne pokušava sakriti, time se jasno obznanjuje da se invaliditet mlade žene niti ne pokušava potisnuti, već upravo suprotno - jasno je vidljiv.

Lijepa Jillian sjedi u svojim električnim invalidskim kolicima, i svjesna je da je inspiracija mnogima: 'Mislim da ovaj moj čin daje nadu i onim ljudima koji su se pomirili sa svojom bolešću, i na neki način odustali, koji si govore: moj život je gotov. Naravno da nije! Invalidnost vas ne smije spriječiti da ostvarujete svoje želje i ciljeve!'

Za ovu kampanju angažirana su dva ugledna fotografa, Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin, a moći će se vidjeti u izdanjima Voguea i Interviewa za ožujak, kao i na zidovima svake Diesel trgovine diljem svijeta.

Mlada Mercado i Formichetti prvi put su se sreli na snimanju modnog editoriala za We The Urban magazin, u kojem ona radi kao izvršni urednik.

Nekoliko mjeseci nakon tog susreta, vidjela je oglas u kojem njegov asistent traži mlade i kulturno-umjetnički reprezentativne modele koji bi u novoj kampanji predstavljali ambasadore branda Diesel. Mercado kaže da se prijavila, ali to je trebala biti šala.

No, kad je već zaboravila da se prijavila, stigao je odgovor od casting agencije, koji je glasio: 'Hej, možeš li nam poslati još koju fotografiju? zainteresirani smo da te angažiramo u kampanji'.

U potpunoj nevjerici Mercado im je odgovorila da mogu pogledati sve njene fotke koje je stavila na svoj facebook profil, i na Instagram.

Ono što je uslijedilo, potpuno ju je oduševilo: izabrali su baš nju, od dvadest i troje finalista, odreda reprezentativnih mladih ljudi koji svaki na svoj način predstavljaju kulturne ikone svoje generacije.

Nije bila niti svjesna da će kampanja tako brzo zaživjeti u javnosti. U utorak ujutro probudila se i odmah vidjela da ju je Formichetti tagirao na fotografiju koju je postavio na Instagram, što je značilo i instantno lansiranje Dieselove kampanje.

Već u intervjuu za Women's Wear Daily, Formichetti je naglasio da je Jillian njegov favorit, iako je, akže: 'među dvadeset i troje finalista bilo je stvarno inspirativnih predstavnika generacije, predvodnika trendova - od japanske internet zvijezde do prelijepih tetoviranih modela'.

'iako joj je ponekad teško čak i pomaknuti se od točke A do točke B, ona je potpuno neustrašiva i iskonska je inspiracija, zato je bila moj favorit', izjavio je u intervjuu. 'Ovime pokazujemo da stvarno ne morate biti konvencionalni model da bi predstavljali naš brend',

Pa ipak, Mecado je priznala da se prestraši svaki put kada treba nepoznatim ljudima i javnosti prvi puta pokazi da je u invalidskim kolicima, u bilo kakvoj prigodi: 'Ne možete predvidjeti reakciju ljudi, mnogi ljudi budu zatečeni, i reagiraju na svakakve načine. često im bude i neugodno kada me upoznaju, naravno da mi u takvim situacijama nije svejedno'.

'Neću biti razočarana ako se nekome kampanja neće svidjeti. U glavi mi je ta mogućnost od samog početka', rekla je.

No, kada se fotografija iz kapmanje pojavila na Instagramu, reakcija javnosti bila je nevjerojatno dobra. Jillian misli kako je odluka Formichettija da ju angažira u kampanji poruka koja je veća od bilo kakve estetike ili pukog prodavanja proizvoda određenog branda.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. rujan 2024 07:17