DIZAJNERICE

VELIKI USPJEH MLADIH ZAGREPČANKI 'Dizajneri modne kuće Kenzo plasirali su nas u nebo, do uglednog New York Timesa'

 Boris Kovačev/CROPIX

Uspjeh o kakvom se u svijetu mode može samo sanjati sa svojim su brendom Dioralop u samo nekoliko godina postigle mlade hrvatske dizajnerice Maja Merlić i Andreja Bistričić, a o njima je nedavno pisao i The New York Times. Upoznale su se 2011., a u posljednje dvije godine u Parizu su imale priliku čak pet puta pokazati nove kolekcije na showroomu te dva puta u Londonu.

- U Londonu smo imale jednu reviju, a drugi put smo imale showroom u sklopu glavnog programa londonskog Fashion Weeka u Somerset Houseu, što je veliki uspjeh jer ondje su svi koji nešto znače u svijetu mode. No, najveća stvar je to što nas je otkupio veliki američki concept store Opening Ceremony, čiji su vlasnici dizajneri modne kuće Kenzo koji imaju svoja prodajna mjesta u New Yorku i Los Angelesu - rekla je 25-godišnja Maja Merlić, kći poznatog novinarskog para Željke Ogreste i Dubravka Merlića.

Upravo tada, kad se njihova kolekcija našla u concept storeu u njujorškom Sohou, za Maju i Andreju i njihov Dioralop zainteresirao se i The New York Times.

- Do nas su iz New York Timesa došli upravo preko dućana u Sohou i kontaktirali su nas prije tri mjeseca. Kroz priču o nama predstavili smo i Hrvatsku kao fantastičnu turističku destinaciju, konkretno kroz Pag, gdje Andreja ima kuću, i Dubrovnik, gdje ljetuje moja obitelj - kaže Maja.

Kreativna kći

Poznanstvo dviju iznimno kreativnih djevojaka dogodilo se sasvim slučajno, preko zajedničkih prijatelja, a vrlo brzo nakon toga su, kaže Maja, jednostavno “kliknule” i njihove kreacije stopile su se u zajednički brend koji je postao poznat u svijetu. Naime, Dioralop znači polaroid pisano unatraške, a upravo se printevima od polaroida poigravala Maja.

- Andreja je završila Tekstilno-tehnološki fakultet u Zagrebu, a nakon toga je otišla na postdiplomski u londonski koledž Central Saint Martins koji je završio i slavni dizajner Alexander McQueen. U kući McQueen je odradila praksu i napravila vlastiti brend Andreja Bistričić. Nakon što smo se upoznale, oduševila se mojim printevima i htjela ih koristiti i tako je sve počelo - prisjeća se Maja koja u Zagrebu završava arhitekturu. Dioralop je nastao prije četiri godine, a prije dvije su djevojke shvatile da im je hrvatsko tržište premalo. Upravo u to vrijeme organizacija Fashion Scout, koja traži talentirane mlade dizajnere, njihov je brend odabrala među 20-ak dizajnera iz čitavog svijeta. Prvi su showroom imale u Parizu i nakon toga uspjeh je bio zajamčen.

Tračerica ih voli

Njihovi modeli oduševljavaju modne znalce u čitavom svijetu, a među stalnim klijentima im je švedska pjevačica Loreen koja je pjesmom “Euphoria” prije tri godine pobijedila na Eurosongu, zatim glumica iz omiljene serije “Tračerica” Taylor Momsen te pjevačica Jess Glynne. Kad je o Hrvatskoj riječ, Damir Urban svojevrsni je ambasador Dioralopa.

Unatoč svjetskom uspjehu, Andreja i Maja bazu i dalje imaju u Zagrebu. Njihove kreacije mogu se vidjeti u dućanu u Vlaškoj ulici, a studio im je u Ilici.

- Ljetni odmor je iza nas, a sada dovršavamo novu kolekciju koju ćemo predstaviti u rujnu u Londonu i Parizu - napomenula je Maja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 14:25