Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) na Facebooku je objavila da im građani javljaju da imaju poteškoća s aplikacijom za dopisivanje WhatsApp.
Iako napominju kako oni nemaju nadležnosti vezano za aplikaciju, građanima su dali nekoliko savjeta kako bi mogli riješiti problem.
- Zaprimili smo više upita gdje korisnici javljaju da imaju poteškoće u pristupu WhatsApp aplikaciji.
Ovim putem želimo napomenuti kako sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama (NN 76/22) HAKOM rješava sporove između operatora i korisnika javnih komunikacijskih usluga, vezane uz prigovore korisnika na ispostavljene račune, kvalitetu pružene usluge i zbog povrede odredaba pretplatničkog ugovora nakon što se provede navedeni postupak pri operatoru.
S obzirom na navedeno želimo naglasiti kako HAKOM nema nadležnosti vezano uz aplikaciju WhatsApp.
Svakako predlažemo da uključite dvo-faktorsku autentifikaciju prema uputi na ovoj poveznici.
U slučaju da dođe do krađe korisničkih podataka koristite upute na ovom linku, poručuju iz HAKOM-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....