KORISTAN SAVJET

Korisnici prijavljuju probleme s WhatsAppom, oglasio se i HAKOM: ‘Mi nismo tu nadležni, ali...‘

Aplikacija WhatsApp

 True Images/Alamy/Alamy/Profimedia/True Images/alamy/alamy/profimedia
- Zaprimili smo više upita gdje korisnici javljaju da imaju poteškoće u pristupu WhatsApp aplikaciji, poručuju

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) na Facebooku je objavila da im građani javljaju da imaju poteškoća s aplikacijom za dopisivanje WhatsApp.

Iako napominju kako oni nemaju nadležnosti vezano za aplikaciju, građanima su dali nekoliko savjeta kako bi mogli riješiti problem.

- Zaprimili smo više upita gdje korisnici javljaju da imaju poteškoće u pristupu WhatsApp aplikaciji.

Ovim putem želimo napomenuti kako sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama (NN 76/22) HAKOM rješava sporove između operatora i korisnika javnih komunikacijskih usluga, vezane uz prigovore korisnika na ispostavljene račune, kvalitetu pružene usluge i zbog povrede odredaba pretplatničkog ugovora nakon što se provede navedeni postupak pri operatoru.

S obzirom na navedeno želimo naglasiti kako HAKOM nema nadležnosti vezano uz aplikaciju WhatsApp.

Svakako predlažemo da uključite dvo-faktorsku autentifikaciju prema uputi na ovoj poveznici.

U slučaju da dođe do krađe korisničkih podataka koristite upute na ovom linku, poručuju iz HAKOM-a.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 03:06