Kineski proizvođač Huawei, koji uzima sve veći i veći dio svjetskog tržišta pametnih telefona i koji se nedavno proslavio jednim od najvećih smartphonea na svijetu, predstavio je i najtanji.
Huawei Ascend P6 je tanak samo 6,18 milimetara i k tome ima zaslon na dodir tako osjetljiv da ga se može koristiti čak i u rukavicama. Osim toga, značajne marketinške kapacitete Huawei je posvetio promoviranju detalja za koji procjenjuju da bi mogao biti iznimno privlačan novoj generaciji korisnika - a to je vrlo kvalitetna prednja kamera za snimanje autoportreta, u engleskom žargonu znanih kao “selfie”.
Naime, gotovo svi moderni pametni telefoni sve ono najbolje što imaju od fotografske tehnologije plasiraju u stražnju, glavnu kameru, dok je ona prednja uglavnom formirana samo dovoljno dobro da omogući koliko toliko solidne videopozive.
No, s rastućom popularnošću autoportreta - a trend su, kao i obično, započeli selebritiji poput Rihanne i Justina Biebera - Huawei je odlučio Ascend P6 opremiti prednjom kamerom razlučivosti 5 megapiksela. Usporedbe radi, iPhone 5 naprijed ima samo 1,2 megapiksela.
Glavna kamera je pak 8-megapikselna, a iz kineske tvrtke ponosno ističu i novu generaciju fotografskog softwarea koji ima “podršku za trenutačnu ljepotu lica”, odnosno mogućnost momentalnog peglanja bora i izravnavanja nijansi u boji lica.
Huawei Ascend P6 na tržište dolazi u srpnju i trebao bit koštati oko 329 eura u Europi te 449 američkih dolara u SAD-u, što je vrlo konkurenta cijena za telefon koji ima zaslon dijagonale 4,7 inča i 720p rezoluciju, četverojezgreni procesor snage 1,5 GHz, 2 gigabajta RAM-a i 8 gigabajta interne memorije (proširive karticama).
Radi na Androidu, moći će se dobiti u bijeloj, crnoj i rozoj boji i izrađen je od metala i stakla (za razliku od većine prethodnih Huaweijevih modela koji su uglavnom bili plastični).
Jedina značajna mana mu je, zapravo, nedostatak podrške za 4G LTE i relativno slaba baterija od 2000 mAh. Dizajnom je Ascend P6 gotovo pa dvojnik Appleova iPhonea 5, čije kupce će uostalom pokušati i privući, kao i one koji bi inače kupili neke od drugih top-modela, kao što su Samsung Glaxy S4 ili HTC One.
Kompanija koja zapošljava 140 tisuća ljudi, Huawei je donedavno bio gotovo pa nepoznat izvan Kine, gdje ima prilično komotnu tržišnu poziciju, ali njihove su ambicije mnogo šire. Za 2012. godinu bili su postavili globalni plan od 60 milijuna prodanih pametnih telefona, ali su se zaustavili na 32 milijuna, nedovoljno da uđu među prvih pet proizvođača na svijetu, što im je također bio cilj.
Huaweijev core-business, inače, proizvodnja je opreme za mobilne i širokopojasne mreže i tu su na svjetskoj razini prošle godine prestigli Ericsson i postali kompanija broj jedan u svijetu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....