Instagram objave ljudi koje pratite na popularnoj društvenoj mreži želi organizirati na način da će vam prvo prikazivati one objave za koje on smatra da su vam najvažnije, prenosti Wired. Drugim riječima, Instagram će, po uzoru na Facebook, objave početi prikazivati nekronološki.
'Možda ćete se iznenaditi, ali ljudi propuste prosječno 70 posto objava ljudi koje prate', napisali su iz Instagrama na tvrtkinom blogu. 'Kako je Instagram rastao, tako je postajalo sve teže pratiti sve fotografije i videe koje ljudi dijele. To znači da često ne vidite objave do kojih vam ja najviše stalo.'
Kako bi riješili taj problem, Instagram kaže da će reorganizirati objave ljudi koje pratite kako bi vam pokazao 'trenutke za koje smatraju da će vam biti najvažnije', a to će se odrediti na temelju vremena objave, vaše povezanosti s objavljivačem te očekivanog stupnja interesa. Sve će objave biti prisutne, međutim neće više biti prikazane kronološki.
'Ako vaš omiljeni glazbenik objavi video sa sinoćnjeg koncerta, on će vas čekati odmah ujutro, bez obzira na vremensku zonu i broj korisnika koje pratite', objašnjava Instagram. 'Kada vaš najbolji prijatelj objavi fotografiju novog psa, nećete je propustiti.'
Prema prošlogodišnjim izvještajima, interakcija na Instagramu pala je gotovo 40 posto, tako da ovaj potez vjerojatno predstavlja pokušaj smanjenja te brojke. Kao i Facebook, Instagram vas želi na svojem servisu zadržati što duže kako bi vam, naravno, mogao prikazati što je više moguće oglasa.
Neki analitičari međutim kažu da je nekronološko prikazivanje odlično ako su svi vaši prijatelji i osobe koje pratite produktivne. 'To najčešće nije slučaj. Neki prijatelji možda puno objavljuju, ali ih ne želite stalno slušati, dok vam je do nekih drugih, koji objavljuju manje, više stalo', objašnjava Brian Blau iz tvrtke Gartner koja se bavi potrošačkom elektronikom.
Instagram ovim potezom naravno pokušava pomoći ne samo korisnicima već i oglašivačima. Facebookov prelazak na nekronološko prikazivanje pokazalo se dobrim potezom za sve, međutim prelazak na ovaj način prikazivanja objava sigurno će biti šok za mnoge korisnike. Instagram je u svojoj prezentaciji sadržaja sličan Twitteru utoliko što ga prezentira na jednostavan način. Korisnik kontrolira što i kako vidi za razliku od Facebooka, gdje tvrtka i algoritam kontroliraju što ćete vidjeti.
Instagram nije precizirao kada planiraju napraviti ovu tranziciju, no ona se svakako očekuje u narednim mjesecima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....