Iako kod većine teleoperatera nema značajnijeg odstupanja u broju prigovora korisnika u prvom stupnju, iznimka je teleoperater Telemach kod kojeg je broj prigovora u prvih šest mjeseci 2021. godine porastao za čak 232 posto dok je u drugom stupnju smanjen za 45 posto, vidljivo je iz izvješća Hrvatske regulatorne agencije za elektroničke komunikacije.
U HAKOM-ovu izvješću tako je sada i službeno moguće vidjeti ono o čemu Jutarnji piše već nekoliko tjedana - da teleoperater kojeg je preuzeo United Group ima stanovitih teškoća na svojoj relaciji s korisnicima koji se u posljednje vrijeme žale na lošu uslugu, a isto je vidljivo i iz rješenja koja je donosila sama agencija.
Inače, regulator je u prvoj polovici 2021. godine riješio ukupno 683 zahtjeva za rješavanje spora, od čega se njihov najveći broj odnosio na dva najveća teleoperatera, a najčešći razlozi pokretanja sporova bili su prijevremeni raskid ugovora zbog povrede pretplatničkog ugovora, a potom obračun, potrošnja i ostvareni promet.
Iz HAKOM-a zaključuju kako će regulator nastaviti pojačano kontrolirati rad operatera kod rješavanja prigovora u prvom stupnju, kao i kod jednostavnog postupka i načina raskida ugovora, s posebnim naglaskom na raskid ugovora na daljinu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....