PERSONALIZIRANI HUMMINGBIRD

GOOGLE ULAZI U NOVU ERU Pretraživanje pomoću 'normalnih pitanja', a ne ključnih riječi

 AFP
Kod Caffeina fokus bio na rangiranju rezultata pretraživanja dok će kod Hummingbirda biti više naglasak na indeksiranju jer oboje mora raditi uravnoteženo da bi pretraživač bio zaista koristan ljudima

Google je najavio Hummingbird, najveću promjenu u svom pretraživaču od Caffeinea 2010.

Dopredsjednik kompanije Amir Singhal predstavio je poboljšanje kao “Priliku da nakon godina razvoja promijenimo način na koji koristimo moć svojih inovacija.”

“Kad sam došao u Google, ljudi su bili presretni kad su dobivali bilo kakvu povratnu informaciju na svoj upit na webu” komentirao je Singhal “Kako su se udomaćivali na internetu postavljali su kompleksnija pitanja Hummingbird je rezultat ponovnog promišljanja te temeljne činjenice.”

Singhail je rekao da je kod Caffeina fokus bio na rangiranju rezultata pretraživanja dok će kod Hummingbirda biti više naglasak na indeksiranju jer oboje mora raditi uravnoteženo da bi pretraživač bio zaista koristan ljudima. Ne otkrivaju tehničke detalje, Singhal je samo rekao da će pretraživanje biti više personalizirano i da će korisnici moći koristiti prirodni jezik, postavljati normalna pitanja umjesto da ukucavaju ključne riječi i simbole.

”Larry Page je je jednom rekao da savršeni pretraživač razumije što se točno mislili i daje vam upravo ono što trebate. To je jako slično kompjuteru o kojem sam kao dijete sanjao odrastajući u Indiji uz crno-bijeli televizor i epizode Star Treka. Maštao sam o budućnosti u kojoj kompjuter odmah odgovara na bilo koje pitanje. Danas smo tom snu bliže nego što sam ikad mislio da ćemo biti u mom radnom vijeku.” rekao je Amir Singhal.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. studeni 2024 00:26