SEKSI HALJINE I KAPUTI

SVI HVALE NOVU KOLEKCIJU VICTORIJE BECKHAM Zaboravite Posh Spice, ona je sada cijenjena dizajnerica i glava obitelji

Nova kolekcija na njujorškom tjednu mode dočekana je aplauzom. Victoria je respektabilno ime u modnom biznisu
 AFP

Zaboravite na dokonu Posh Spice koju svi ismijavaju. Victoria Beckham drugi je put zaradila respekt u najzahtjevnijoj areni svoga biznisa, na njujorškom tjednu mode. Njezina je kolekcija opet dobila sjajne kritike, i to zasluženo.

Victoria Beckham, koja je jednom za Vogue priznala da ne zna ni crtati ni dizajnirati ni pisati pjesme, ali da zato zna reći što želi izraziti i spremna je teško raditi za to, na Grand Central Stationu je uhvaćena iscprljena i s crnim podočnjacima, bez neke posebne ekscentrične kreacije na sebi i sa sumjivom frizurom.

Tako je to kad si modni kreator, ne jedeš, ne spavaš, samo rad. Posebno prije tjedna mode. U 37. godini, nakon četiri trudnoće i poroda, nekoliko plastičnih operacija, jednim skandalom s muževom ljubavnicom, pop-karijerom i još jednom “karijerom” na tribinama gdje prati muža Davida Beckhama, Victoria je, čini se, shvatila da će i u varljivom svijetu mode i spektakla morati pošteno zaraditi svoj status. I na čuđenje i žalost mnogih koji su živjeli od ismijavanja njezinih ambicija i iluzija o sebi, taj straight pristup potpuno se isplatio.

Iako se u stvarnosti nisu puno promijenili, bračni par Beckham od nekadašnjeg simbola europskog trash-bling novobogataškog svijeta postali su uzorna i omiljena obitelj, kao Affleckovi. Ona je suvisla i popularna modna dizajnerica, uzorna majka u louboutinkama, on je nogometna legenda i Armanijev model za donje rublje koji podržava ženu i čuva djecu, na revijama sjedi u prvom redu s Annom Wintour i fotografira za Victorijin Twitter i obiteljski album. S osmijehom priznaje da ima opsesivno-kompulzivni poremećaj i da je sve u njihovoj kući prebrojano i složeno “na crtu”, a ona zabavlja narod šalama na račun svojih poremećaja prehrane. Paparazzi su zaljubljeni u njihovu malu kćer Harper, koju su dobili nakon sinova Brooklyna, Romea i Cruza.

Njihovi najbolji prijatelji Cruiseovi spektakularno su se raspali, ali Beckhamovi stoje bolje nego ikad iako nisu puno normalniji. Autentični u svojoj nekulturi i pomaknutosti, godinama izloženi javnosti poput junaka reality showa, na kraju su osvojili tu javnost. Beckhamovi ništa ne rade kao drugi. Otkako je modna kreatorica, recimo, Victoria i dalje nosi svoje omiljene dizajnere, najviše Pradu, hvali ih i promovira gdje stigne, iako bi se trebala ponašati kao njihov konkurent.

Popularnost njezina modnog brenda temelji se na dosjetljivim i nosivim kreacijama, ali kako kod te Victorije Beckham ništa zapravo nije tako blentavo kao što se čini, još se više temelji na mudrom tržišnom pozicioniranju. Victoria Beckham haljine najviše se prodaju u velikim robnim kućama u Londonu, Parizu i New Yorku, nema spektakularnih flagship dućana niti bilo kakvih drugih znakova napadanja na vrh tržišta.

Victoria Beckham haljine izložene su uz haljine najvećih modnih miljenika poput Prabala Gurunga i Alexandera Wanga, ali dok cijene njihovih najležernijih haljina počinju sa 9000 kuna, Victoria Beckham je i do 30 posto povoljnija u vrhu svoje kolekcije ili, jednostavnije, tunikicu od žoržeta Prabala Gurunga morate platiti 11.000 kuna, a puno pažljivije skrojenu romantičnu haljinu od žoržeta, najambiciozniji model iz tog segmenta kolekcije Victorije Beckham, platit ćete 7000 kuna. Pritom, njezini se modeli vizualno ravnopravno tuku s njihovima u toj kategoriji. U kategoriji ozbiljnijih i večernjih modela nije im konkurencija i ne pokušava to ni biti. Tako da u konačnici žena koja treba seksi, cool i ležernu haljinu za ured, promocije, otvorenja izložbi, za izlaske ili grad, a za koju će biti sigurna da funkcionira, radije kupi Victoriju Beckham.

Sudeći po recenzijama njezine nove kolekcije za jesen i zimu 2013. koju je predstavila u New Yorku, kupovat će je još više. Na petu obljetnicu pokretanja svoje modne linije osim seksi haljina prikazala je i sjajne kapute. Stavila ih je odmah na početak revije da naglasi svoj novi smjer i isti dan imala je hit - karirani sivi kaput od konjske dlake do ispod koljena, antracitno sivi s karom u Yves Klein plavoj vjerojatno će biti rasprodan. Ušla je i u natjecanje sa ženskim smokinzima, masovni hommage Yvesu Saint Laurentu koji je počeo već u kolekcijama za proljeće ove godine, a najbolje je, pišu kritičari, bilo kad je odlučila svoju interpretaciju smokinga pretvoriti u kaput - još jedan hit. Hvale i njezin odnos s bojama, naročito indigo i sunčanu žutu i hrabre je da nastavi s pleteninom jer su se svima svidjele žuta i crna dolčevita.

Posebno je pozdravljena tri četvrt duljina koju je vratila na pistu svojim novim haljinama i suknjama boje cementa, koje se nose na čizmice i svilene bluze. Nakon ovog njujorškog tjedna mode Victoria Beckham postala je dizajnerica koja više ne mora moliti da ju se shvati ozbiljno. Sada je tretiraju kao novi talent, čiju evoluciju sa zanimanjem prate. Nakon gotovo 20 godina zaradila je profesionalni respekt.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. svibanj 2024 04:59