Londonska dizajnerica Nicole Farhi rasvijetlila je jednu od najstrože čuvanih tajni u modnom biznisu: slavne osobe koje sjede u prvim redovima revija modnih brendova nisu uvijek tamo zbog ljubavi prema modi. Rade to zbog love.
Goleme svote novca
Svjesni da će dobiti dodatni publicitet jer im zvijezda sjedi u prvom redu revije, neke modne kuće putem svojih PR agenata plaćaju goleme svote za tu, besplatnu reklamu.
- Što poslije izađe u novinama? Ne vaši modeli, nego poznate osobe kojima je plaćeno da sjede u prvom redu. Kolege će me mrziti zbog ovoga, ali baš me briga - rekla je Farhi, kojoj su prigovorili da je ljubomorna na kolege. Međutim, na njezinoj je reviji u prvom redu sjedila jedna od najmoćnijih osoba u svijetu mode, šefica Voguea Anna Wintour.
Na nedavno završenom Tjednu mode u Parizu Kathy Perry se smjestila u prvi red revije modne kuće Chanel. Medijski prostor bio je preplavljen njenim fotografijama, a čuveni brend je tako dobio dodatni medijski prostor. Zbog ovih navoda iz Chanela su potvrdili da poslovno sarađuju s Kathy Perry, ali su demantirali da joj plaćaju da bi dolazila na njihove revije.
Svi u biznisu
- Kathy Perry je na 0š klijent, a poslovna pravila nam nalažu da ne govorimo o klijentima - stoji u službenoj izjavi.
Dizajnerica Nicole Farhi je progovorila je i otkrila da zvijezde to rade zbog novca. Modna kuća plati nekoj zvijezdi ugovoren iznos za sjedenje u prvom redu. Navodno tako zvijezde koje se u svijetu show businessa percipiraju kao modni uzor traže velike iznose. Rihanna za dolazak na neku reviju naplaćuje 70 tisuća eura, a sličan iznos traži i Beyonce. Američka glumica Chloe Sevigny na modni će se događaj pojaviti za 50 tisuća eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....