Nevjera, varanje, preljub, afere nisu samo zanimljivi scenaristima bizarnih realityja i razgovornih emisija, nego i znanstvenicima.
Tajne prepoznavanja onih koji švrljaju izvan veze ili braka, pokušavali su i još uvijek pokušavaju otkriti istraživači na raznim sveučilištima i institutima, a najnovija studija stiže sa Sveučilišta Michigan i objavljena je u stručnom časopisu Personality and Social Psychology Bulletin.
Ukratko - da prepoznate preljubnika, ne morate mu potajno kopati po telefonu, detektivski proučavati društvene mreže ili provaljivati šifru na računalu. Dovoljno je pogledati njegovu odjeću.
Naime, ekipa iz Michigana utvrdila je da su muškarci koji nose odjeću s velikim oznakama brenda (uz to što će ih većina ljudi smatrati papcima opsjednutim brendovima), majice s kojih vrišti golemi logo, skloniji nevjeri. Ili, kako kažu "više ulažu u zavođenje, manje u potencijalno roditeljstvo" i više ih zanimaju kratke veze s naglaskom na seksu.
Drugi cilj ove studije koju je predvodio evolucijski psiholog Daniel Kruger bio je utvrditi jesu li muškarci koji nose napadniju odjeću privlačniji ženama ili žene privlače muškarci koji su bogati i mogu im osigurati stabilnu financijsku budućnost.
Studija se usredotočila na poznati brend Ralph Lauren i njihove polo-majice s malenim logom konja, te majice na kojima je taj znak znatno veći. Ispitanici su birali koju bi odjeću nosili u određenim situacijama poput zabava i različitih društvenih okupljanja.
Na temelju rezultata istraživači su zaključili da što je veći logo, to je veća vjerojatnost da će muškarac biti preljubnik.Takvi su muškarci manje zainteresirani za dugotrajne romantične odnose. Manje ih privlače žene koje žele ozbiljne veze na duge staze, u usporedbi s muškarcima koji nose majice na kojima je logo - malen.
Žene koje su sudjelovale u istraživanju, prema Krugerovim riječima, nisu bile iznenađene rezultatima. Ipak, istraživači upozoravaju da su potrebne mnogo veće studije da bi se rezultat njihova rada definitivno potvrdio.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....