MUNJE KAO SS-OVCI

RAZOČARANI KUPCI NAPALI POZNATI MODNI BREND 'Kakva je to nova moda?! Je li to Nazi chic?'

 Mango/Getty Images

Španjolska modna marka Mango našla se u sličnim problemima kakvi su prije nekoliko mjeseci zadesili slavni brend Zaru, piše Daily Mail. Naime, košulje iz nove kolekcije ukrasili su munjama koje neodoljivo podsjećaju na znak koje su na svojim odijelima nosili SS-ovci i Hitlerova mladež u nacističkoj Njemačkoj. Ovaj simbol inače se naziva Siegrune.

Prvi su sličnost primijetili korisnici Twittera, posebno oni iz Njemačke. Ispod bijele košulje ukrašene sa mnogo malih crnih munja ostavili su brojne bijesne komentare.

Mango se odmah ispričao i objasnio da se radi o 'nespretnosti i nenamjernoj asocijaciji'. No, to nije zadovoljilo brojne kritičare koji su uočili da se u modi očito pojavio trend kojeg bi se moglo nazvati 'Nazi chic'.

Mnogi korisnici ipak su stali na stranu Manga i kazali kako postoji kolektivna paranoja pa se svaki simbol koji se pojavi na odjevnim predmetima odmah povezuje s Hitlerom. Također, mnogi su dodali da ako je ova majica uvredljiva isto se može kazati i za, primjerice, logo benda AC/DC ili benda Kiss.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 15:23