Kada odsjedate u hotelu očekujete nekoliko stvari. Posteljina vjerojatno neće biti onoliko čista koliko biste htjeli, krevet nikada neće biti poput onog kuće i vjerojatno nećete biti smješteni pored tihih gostiju.
No, kako piše Time, postoji još nekoliko tajni koje ljudi koji borave u hotelima ne znaju. Članovi foruma Quora s javnosti su otkrili nekoliko informacija koje će sigurno promijeniti način na koji gledati na hotele u budućnosti.
Većina hotela spremače plaća po očišćenoj sobi
Članovi rasprave otkrili su da su mnogi spremači koje poznaju plaćeni na temelju broja soba koje su pospremili. To znači sljedeće - što je prljavija soba, to duže treba da se spremiti. Shodno tome, djelatnik hotela manje će zaraditi jer mora dulje čistiti manji broj soba.
Najbolji dani za odsjesti u hotelu su nedjelje na početku mjeseca
U tom periodu ljudi s godišnjeg odmora idu kući, a poslovni putnici još nisu stigli pa gosti imaju veći broj opcija u smislu soba.
Hoteli i policija se slažu dosta dobro - većinu vremena
Hoteli su često mjesto gdje ljudi slave i odmaraju pa nije teško zamisliti da se ti tulumi i zabave ponekad otmu kontroli. Upravo zbog toga hitna pomoć i policija imaju dobar odnos s upravom hotela.
Rezerviranje preko treće strane ne znači da ćete uštedjeti
Više članova Quore reklo je da ponekad bolje direktno nazvati hotel i tražiti direktnu ponudu. Dodatna pogodnost ovog pristupa je da stvarate odnos s hotelom koji bi u budućnosti mogao rezultirati nekim pogodnostima.
Možda ste u istom hotelu s poznatom osobom, a da to ni ne znate
Mnogi hoteli poštuju želje poznatih osoba za mirnim boravkom. Članovi foruma su rekli da se te osobe voze ravno od hotela do svojih destinacija te da većinom izlaze po noći kada drugi gosti spavaju.
Izbjegavajte hotelske čaše i šalice
Konsenzus je postignut oko mišljenja da treba izbjegavati čaše u hotelima jer su najčešće prepune bakterija.
Posteljina i kreveti se ne čiste onoliko često koliko biste htjeli
Ovo ste možda očekivali, no, kada malo promislite, ni kod kuće ne perete posteljinu onoliko koliko biste trebali.
Ljubaznost će vam pomoći da od smještaja izvučete maksimum
Mnogi članovi foruma su rekli da bi vam ljubaznost mogla pomoći u osiguravanju nekih besplatnih pogodnosti. Hotelsko osoblje često ima mogućnosti davanja popusta i specijalnih ponuda. Također, ponovni dolasci u isti hotel za vas mogu biti samo dobri jer ćete prije ili kasnije biti nagrađeni za lojalnost.
Komentari (0)
Komentiraj