Zloglasni dublinski hotel prozvan 'najboljim prijateljem svakog blogera', povisio je uloge u svojem 'ratu' protiv influencera tako što je organizirao konferenciju za novinare nalik onoj Donalda Trumpa te se ispričao – apsolutno nikome, piše Dublinlive.
Paul Stenson, vlasnik hotela White Moose Cafe, dospio je na stranice novina jer je grubo odbio poslovnu ponudu blogerice Elle Darby, da bi sada otišao i korak dalje održavši govor u kojem se, čini se, ispričava za sve što je učinio.
Na početku svojeg govora pred novinarima, obratio se svojoj 'lijepoj partnerici' Jasonu, djelatniku hotela obučenom u elegantnu haljinu nalik na one koje nosi Melania Trump.
U svojem obraćanju novinarima je rekao:
'Posljednjih nekoliko dana ja i moj prekrasni partner Jason izvrgnuti smo kritikama koje su nas ostavile u šoku. Zbog krive procjene sam pretpostavio da je izvjesna blogerica, koja će ostati neimenovana, u mogućnosti platiti sobu u hotelu. Možda sam reagirao na način koji je rezultirao pravim tornadom publiciteta vrijednim milijune eura, a koji nas je u konačnici koštao nula.
Želio bih se ispričati zbog svega. Nisam se trebao okomiti na tako prominentnu Youtubericu i Instagramericu koja je sama samcata povećala promet hotela Universal Studios u Orlandu.
Mi u White Mooseu smo jako posramljeni zbog toga što smo bili tako bedasti pa nismo shvatili koliko smo sretni što nam je pristupila tako važna influencerica koja može tako silno povećati naš promet.
Umjesto toga, trebali smo se na*uziti i odnijeti sav taj influence (utjecaj) direktno u banku. Nažalost, krivo smo odabrali zbog čega se ispričavamo… apsolutno nikome.
Za kraj bismo željeli iskoristiti ovu priliku i pozvati poznatu blogericu da odsjedne u našem hotelu po povoljnijoj cijeni. Ne, oprostite, to je bullshit.'
Nakon dvominutnog govora, Paul je poslušao pitanja 'novinara', a nakon što ge je jedan pitao je li i dalje na snazi zabrana dolaska u hotel svim blogerima, Paul je odgovorio: 'To je fake news!'
Ne treba ni naglašavati da je i ova, najnovija akcija hotela White Moose bila i više nego uspješna jer je video nedugo nakon objavljivanja pogledalo više od 93.000 ljudi.
Komentari (0)
Komentiraj