Instagram fotografije neke su od najboljih koje viđamo tijekom dana. Bilo da je riječ o kvalitetnom fotografu, kadru ili samo dobrom korištenju filtera, vrlo ćemo rado dati 'lajk' bez da smo razmislili o pozadinskoj priči fotografije koja nam se sviđa.
Upravo tu tom 'nedostatku razmišljanja', indijska kompanija Limitless, smještena u Singapuru, pronašla je način da manifestira svoju kampanju s ciljem podizanja svijesti o realnosti.
'Slomljena Indija' (Broken India) pokazuje realnost iza stiliziranih Instagram fotografija Indije. Kampanja preispituje realnost predivnih fotografija koje objavljuje 'Predvina Indija' (Beautiful India) i otkriva siromaštvo i zagađenje koji su pogodili zemlju. Nisu sve fotografije šokantne, pošto samo dvije od osam pokazuju pravo siromaštvo, no kreatori se nadaju da će i to biti dovoljno za pokretanje diskusije.
- Startanjem kampanje 'Slomljena Indija' željeli smo pogoditi u živac. Samo kad ljudi shvate povezanost stvari i izađu iz svoj zona komfora, tek tada možemo početi činiti razliku. Malo negativnosti je potrebno za pozitivnu promjenu - kazala je ekipa Limitlessa za Buzzfeed.
Komentari (0)
Komentiraj