Svi smo bar jednom bili u trgovini kojom te strah koračati. Luksuzni predmeti, skupocjene boce, sve kao da čeka da zapneš i razbiješ, pa da nekoliko mjeseci otplaćuješ štetu.
Tako je i u Moro Shopu unutar ACI marine Korčula, gdje je jedan od suvlasnika Petar Pintar gostima omogućio izbor luksuznih i skupih pića kakvih, uvjerava nas, nema nigdje na otoku. Pravi je to raj za hedoniste koji uživaju u dobrim vinima ali i vrhunskim žestokim pićima. Iz ranije opisanog razloga, a i zbog vlastitie nespretnosti, ne približavamo se više nego što je potrebno najskupljoj boci koja je na ovim policama. Riječ je o tekili od litre i pol, Clase Azul, koja se proizvodi od plave agave te dolazi iz Meksika. Jedan je od simbola te zemlje, a zahvaljujući entuzijazmu Petra i njegove ekipe sada se može kušati i u Hrvatskoj. No, cijena je paprena. Za unikatnu i umjetnički dizajniranu bocu ovog prestižnog pića gosti će morati izdvojiti čak 9.600 kuna, što je nekoliko puta skuplje od ostalih pića koje su u ponudi.
A ponuda je fascinantna.
Petar nam ponosno pokazuje viskije, godinama odležavane konjake, rumove i rakije, kao i vrhunska vina svjetski poznatih domaćih i inozemnih proizvođača. Ovdje nema mjesta za osrednje, samo najbolja "roba" smije doći na police.
- Otvorili smo prvog lipnja, tako da mi je teško reći jesmo li usopjeli privući goste jer je prošlo premalo vremena. Ali, vidimo da se svi zaustavljaju, imamo i kupaca, mislim da smo napravili dobar posao - govori nam Petar koji je zadovoljan činjenicom da je u kratkom roku na police svoje jedinstvene trgovine, kakve uistinu nema na ovom dijelu Jadrana, uspio staviti oko četiri tisuće boca najluskuznijih i najskupljih pića na svijetu.
Domaću "stražu" drži tvrtka Đanić čije su rakije i likeri izuzetno zastupljeni u Moros-u. No, tu su i francuska te talijanska vina, tekile iz Brazila i Meksika, a gostima dub ljeg džepa uz vrhunski alkohol nude se i vrhunske cigare. Dolaze iz, otkriva nam Petar, Kube, Dominikanske Republike te iz Nikaragve.
- Ovakav izbor doista nema nitko. Razmišljali smo što napraviti, a da bude malo drugačije. Vjerujem da je naša formula uspješna. Imamo odličnu suradnju s domaćim proizvođačima kao i uvoznicima. Za mnoga od ovih pića brojni nikada nisu ni čuli. Cilj nam je promovirati Korčulu kao i vrhunska pića - kazuje nam ovaj Zagrepčanin koji je svjetla velegrada odlučio zamijeniti mirom i spokojom Korčule, a pritom na nju donijeti i dašak luksuza kakvim se mogu podičiti samo najprestižnije svjetske turističke destinacije.